וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי גוטמן: "ראינו היום קבוצה שיודעת מה היא רוצה"

המאמן התייחס לניצחון הבכורה שלו בנבחרת. נאתכו: ”מקווים שיצאנו לדרך חדשה”. אוואט: ”התגעגענו לטעם הניצחון”

יכול להיות שזה מאוחר מדי, אבל לפחות לערב אחד, קיבלנו את נבחרת ישראל ביכולת מעודדת. אחרי פתיחה לא טובה טובה לקמפיין, עם תיקו באזרבייג'אן ותבוסה ביתית מול רוסיה, חניכיו של אלי גוטמן רשמו ניצחון ראשון במוקדמות מונדיאל 2014, עם 0:6 על לוקסמבורג. תומר חמד, שנמצא בכושר מצוין ומרבה לכבוש במדי מאיורקה, כבש שלושער, בעוד שמהראן ראדי ועדן בן בסט הבקיעו שערי בכורה במדי הנבחרת. מאור מליקסון גם הוא מצא את הרשת וכעת אלי גוטמן יכול להיות קצת יותר רגוע.

אלי גוטמן, מאמן נבחרת ישראל, לצד עדן בן בסט. רויטרס
יכול להיות שזה מאוחר מדי. אלי גוטמן ועדן בן בסט/רויטרס

מאמן הנבחרת אלי גוטמן אמר: "עשינו משחק רע מאוד מול רוסיה, אבל העניין זה נבחרת ישראל. התכוננו בימים האלה כמו שצריך. למדנו אותם, ידענו איך לעשות את התנועה לעומק נכון, עם עדן בן בסט שעשה תנועה מהצדדים. היו לנו מוסרים טובים כמו נאתכו, אלברמן ומליקסון. אומנם זה לא היה כך כל המשחק, כי היו דקות לקראת סיום המחצית הראשונה שהיו לא טובות, אבל בסך הכל שיחקנו טוב. אני מרוצה מהמשחק הקבוצתי, לאורך כל המשחק. ראינו קבוצת כדורגל, שיודעת מה היא רוצה מעצמה. גם ב-0:4 ידענו למשוך אותם החוצה ולהעניש".

תומר חמד הוסיף: "באנו דרוכים ומוכנים, ידענו שאין דרך חזרה אחרי המשחק הזה. עשינו מה שאלי אמר לנו, הם שיחקו גבוה ואנחנו ניצלנו את זה. עשינו גולים מהירים והפכנו את המשחק לקל יותר".

תומר חמד, נבחרת ישראל, חוגג שער מול לוקסמבורג. Yves Logghe, AP
"ידענו שאין דרך חזרה מהמשחק הזה". תומר חמד/AP, Yves Logghe

דקל קינן אמר: "היום באנו מאוד מוכנים, הכרנו את היריב מ-א' ועד ת', גם את המחליפים. ידענו שהם מגנים רחוק מהשער ואפשר להכניס כדורים לעומק, וזה מה שעשינו. אנחנו לאט לאט יוצרים תיאום, אלה דברים שצריך לעבוד עליהם. היום זה נראה יותר טוב, למרות שהיריב הוא לא מאריות אירופה".

ביברס נאתכו, ששלט ביד רמה במרכז המגרש, סיכם: "המשחק שטף, באנו מוכנים ועשינו את המשחק קל. ראינו שלוקסמבורג הקשו על פורטוגל וצפון אירלנד, אבל אנחנו שיחקנו על הנקודות החלשות שלהם וניצלנו את זה. אולי היום יצאנו לדרך חדשה. אנחנו לוקחים את שלוש הנקודות ומקווים שמעכשיו יהיו רק ניצחונות".

שחקני נבחרת ישראל חוגגים. רויטרס
לפחות הפעם אפשר לחגוג. שחקני הנבחרת חוגגים/רויטרס

השוער דודו אוואט, שלא נדרש לעבודה רבה מדי, אבל הציל שער בדקה הראשונה, אמר: "אני חושב שהקבוצה באה מוכנה. מהרגע הראשון ראינו שאנחנו שולטים, לחצנו אותם בכל עמדה. גם נגד רוסיה היינו מוכנים, אבל לא יישמנו את מה שאלי ביקש. זה קורה, וחבל שזה קרה לנו במשחק כל כך חשוב. הפעם עשינו את כל מה שעבדנו עליו במשך השבוע וזה חשוב. התגעגענו לטעם של הניצחון. ראינו את פורטוגל מתקשים לפצח את ההגנה שלהם, אני שמח שהיום הצלחתי לעצור את הכדור המסוכן שהיה להם בהתחלה ומשם המשכנו בביטחון. ניקח את המשחק הזה בפרופורציות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully