וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמוש פארקר: "לא אוהב איך שקובי מתייחס לאנשים"

הבלאק ממבה התבדח על חשבונו של אקס הלייקרס, שלא נשאר חייב: "פעם אמר שאין לי מספיק תארים כדי לדבר איתו. ברצינות"

קובי בריאנט מתכונן לקראת מה שאמורה להיות אחת העונות המרתקות בפרק הארוך שלו בלייקרס, אך עוד בשלב קדם העונה הוא עולה לכותרות בהקשרים לא מחמיאים. לצידו של בריאנט ישחק סגל כמעט חלומי, אך הוא מסרב לשכוח גם את אלו הפחות טובים שזכו ללבוש את מדי הלייקרס במהלך 16 העונות בהן הוא משחק בה.

הכל החל כשה"בלאק ממבה" התבטא לאחר הניצחון 75:93 על פורטלנד במשחק הכנה, ואמר: "כמעט זכיתי בתואר ה-MVP כששיחקו לידי שחקנים כמו קוואמי בראון וסמוש פארקר. פארקר היה השחקן הכי גרוע. הוא לא אחד שהיה אמור להיות ב-NBA, אבל לא היה לנו מספיק כסף לפוינט גארד".

פארקר, ששיחק בלייקרס בין השנים 2005-2007 ובשנים האחרונות נודד בין יעדים רבים, כשאפילו שיחק באיראן, לא נשאר חייב והגיב בחריפות: "אתה לא יכול לבטל את המורשת של קובי בריאנט, או את מה שהוא עשה בכדורסל. מוסר העבודה שלו הוא מדהים, אבל מה שלא אהבתי זה את סוג הבן אדם שהוא, את האישיות שלו. את הדרך בה הוא מתיייחס לאנשים".

"כדורסל זהו ספורט קבוצתי, לא ענף אינדיבידואלי", הוסיף פארקר. "כשאתה הכוכב של הקבוצה, אתה חייב לגרום לחבריך בסגל להרגיש בנוח. לעזור לכך שהם ירגישו רצויים. בריאנט לא עשה את זה בכלל".

הגארד סיפר כיצד ניסה פעם אחת לשוחח עם בריאנט, על מנת לנסות ולהתחבר אליו: "במהלך אחת העונות ניסיתי לפתוח בשיחה איתו, הוא הרי חבר שלי לקבוצה ואני רואה אותו בכל יום מחדש. ניסיתי לדבר איתו על פוטבול. הוא אמר שאני לא יכול לדבר איתו, שאני צריך שיהיו לי יותר תארים ברזומה לפני שאני ניגש אליו. הוא היה רציני לגמרי לגבי זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully