וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקגריידי: "הרגעים הטובים והרעים ב-NBA עיצבו אותי"

הגארד בן ה-33 אישר כי יעזוב את הליגה לאחר שחתם בסין: "מודה לכל מי שעקב אחריי, לא הייתי משנה דבר בקריירה שלי"

טרייסי מקגריידי פותח פרק חדש בקריירה. השמועות החזקות שקשרו אותו למעבר לליגה הסינית התבררו כנכונים, כשהגארד המצוין הודיע רשמית כי יעבור לקינגדאו דאבל-סטאר איגלס, שסיימה את העונה שעברה במקום התשיעי בליגה. מקגריידי, שכיכב בעבר בטורונטו ויוסטון, אמור להרוויח סכומים נמוכים בהרבה ממה שהתרגל אליהם, כששכרו נאמד בכמיליון עד שני מיליון דולרים.

הגארד שסבל מפציעות רבות בעבר, הפך לדמות ידועה במיוחד בסין בעקבות העובדה שכיכב לצידו של יאו מינג ביוסטון בזמנו, והוא יהפוך לשחקן ה-NBA המוכר ביותר ששיחק בסין, אחרי שסטפון מארבורי עשה זאת בעונה שעברה. הוא התייחס למעבר הצפוי: "יש זמנים בחיים שמגיע שביל חדש, וזמן כזה הגיע עבורי עכשיו. אני מתרגש להגיע לסין ולהצטרף לקינגאדו איגלס. הייתי בסין כמה פעמים בשנים האחרונות ואני אוהב את האנשים שם, זה יהיה כבוד עבורי לשחק שם".

מאוחר יותר כתב מקגריידי באתר הרשמי שלו מילות פרידה לליגה הטובה בעולם: "אני מחשיב את עצמי כסטודנט של המשחק שצפיתי, למדתי ושיחקתי בו מול השחקנים הטובים בעולם. חוויתי את הרגעים הכי טובים ששחקן יכול לחוות, והיו לי גם רגעים שחורים. הרגעים הטובים והרעים יחד עיצבו איתו לבן אדם שאני כיום".

"אני מודה לכל אוהד שעקב אחריי והאמין בי", המשיך. "הפציעות והכול, לא הייתי משנה שום דבר. אני גאה על החותם שהטבעתי על המשחק הזה ואני אסיר תודה על כך שהיית חלק מהליגה הזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully