וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורו 2013: גרמניה הסתבכה, ניצחונות לצרפת ואנגליה

הגרמנים סיימו רק ב-1:1 ביתי מול שוויץ, בעוד הצרפתים והאנגלים השיגו ניצחונות דחוקים. 0:1 לאיטליה על שבדיה

אחרי הצעד המשמעותי שעשו ספרד והולנד לקראת העפלה ליורו 2013 לנבחרות צעירות שייערך בקיץ הקרוב בישראל, נמשכים משחקי הפלייאוף, אשר בסופם נדע מי תהיינה שבע המאושרות שתצטרפנה בטורניר לנבחרתו של גיא לוזון. את משחקי הערב (שישי) פתחה בהצלחה רוסיה, שניצחה 0:2 בצ'כיה ונראה כי גם היא לא תתקשה להעפיל לטורניר הגמר. גרמניה נפלה עם 1:1 ביתי מול שוויץ והיא בצרות, צרפת גירדה 0:1 ביתי על נורבגיה משער של שחקן ריאל מדריד רפאל וראן, אנגליה השיגה את אותה תוצאה מול סרביה וכך גם איטליה מול שבדיה.

שחקני גרמניה הצעירה בחימום עם חולצות של בוריס ווקצ'ביץ' שחקן הופנהיים. Dennis Grombkowski, GettyImages
בגרמניה עלו עם חולצות של בוריס ווקצ'ביץ', שחקן הופנהיים שנפצע קשה בתאונת דרכים/GettyImages, Dennis Grombkowski

צ'כיה - רוסיה 2:0

המארחת סיימה ראשונה בבית שלה במוקדמות ולא הפסידה מאז ספטמבר 2008, אבל הפעם נעצרה על ידי הרוסים החזקים. ביורו של הבוגרים בקיץ האחרון, רוסיה הביסה 1:4 את צ'כיה במשחק הפתיחה, אבל בסופו של דבר הצ'כים עלו. הצעירים לא מוכנים שזה יקרה להם, ויצטרכו לשמור בגומלין על היתרון המשמעותי שהשיגו הודות לצמד של פדור סמולוב. שחקנה של אנז'י מחצ'קאלה כבש בדקה ה-33 והוסיף את השני מהנקודה הלבנה בדקה ה-74, כשבתווך החמיץ וצלאב קאדלץ פנדל שנשרק לזכות הצ'כים (64).

גרמניה - שוויץ 1:1

גרמניה סיפקה שלב בתים מרשים, עם תשעה ניצחונות ותיקו בודד והיא מצוידת בסגל מלא בשחקני בונדסליגה בולטים, אבל מול השוויצרים הקשוחים, שהגיעו לגמר הטורניר ב-2011, זה לא הספיק. אחרי 82 דקות עקרות ומתסכלות, הסכר סופסוף נפרץ עבור גרמניה, כשפביאן שאאר ראה את האדום אחרי עבירה ברחבה על סבסטיאן פולטר ואת הפנדל כבש סבסטיאן רודי. דווקא בעשרה שחקנים שוויץ מצאה את השוויון המהיר, כשהמחליף יוסיפ דרמיץ' כבש ושלח את האורחים הביתה מאוד מרוצים ומאוד מאמינים בעצמם לקראת הגומלין.

אלכסנדר איסווין שחקן נבחרת גרמניה הצעירה מול פביאן שאאר שוויץ. Dennis Grombkowski, GettyImages
שאאר השוויצרי ראה אדום, אבל הנבחרת שלו עשתה את העבודה מול אלכסנדר איסווין וגרמניה/GettyImages, Dennis Grombkowski

צרפת - נורבגיה 0:1

הטריקולור לא היו בטורניר הגמר מאז 2006 והם מקווים לעשות זאת עם הסגל הנוצץ שלהם. זה לא יהיה פשוט אחרי הניצחון הדחוק הזה בלה האבר, שהושג משער דווקא של הבלם רפאל וראן, שחקן ריאל מדריד, בדקה ה-22. הגומלין יתקיים בנורבגיה ביום שלישי.

אנגליה - סרביה 0:1

אנגליה הייתה מצוינת בשלב המוקדם וספגה שלושה שערים בלבד. ההגנה הקשוחה של סטיוארט פירס שוב עשתה את העבודה, אבל ההתקפה התקשתה מאוד לפרוץ את הגנת האורחים והסתפקה בשער בודד של קרייג דוסון מווסט ברומיץ', מהנקודה הלבנה בדקה ה-65.

איטליה - שבדיה 0:1

ללא פאביו בוריני שנפצע בצורה קשה באימון אתמול, איטליה הסתפקה בניצחון דחוק על שבדיה ונראה כי המהלומה המנטלית שספגה בעקבות הפציעה השפיעה על השחקנים. כל הכישרון של המארחים הסתכם לשער אחד של הסקורר של גנואה צ'ירו אימובילה בדקה ה-17, כשבהמשך השוער השבדי קארל יוהאן יוהאנסון מנע שערים נוספים והשאיר לנבחרתו סיכוי לגומלין.

ג'ק רודוול שחקן נבחרת אנגליה הצעירה. Julian Finney, GettyImages
ניצחון דחוק מאוד לאנגלים. רודוול/GettyImages, Julian Finney

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully