וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורו 2013: ספרד והולנד בדרך לישראל

אלופת אירופה מחצה 0:5 את דנמרק במשחק הפלייאוף הראשון, עם רביעייה של רודריגו. הולנד גברה 0:2 על סלובקיה בחוץ

עוד שמונה חודשים ייערך יורו 2013 לנבחרות צעירות בישראל וכבר הערב (חמישי) נראה כי זהות שתיים משבע הנבחרות שיתווספו לזו של גיא לוזון בהגרלה כבר ידועה. האלופה המכהנת ספרד הביסה 0:5 את דנמרק עם רביעייה של רודריגו, והיא תצא לגומלין רגועה ומאושרת. גם הולנד תארח את הגומלין שלה מול סלובקיה ללא יותר מדי לחץ, אחרי שהשיגה 0:2 בברטיסלבה מצמד של מרקו ואן חינקל. כזכור, שבע הנבחרות המנצחות בפלייאוף תעלנה לטורניר הגמר בישראל, בו תחולקנה הנבחרות לשני בתים ומכל בית תעפלנה שתי נבחרות לחצי הגמר.

רודריגו שחקן נבחרת ספרד הצעירה. AP
הצגת יחיד. רודריגו/AP

ספרד - דנמרק 0:5

האלופה המכהנת לא התקשתה להשיג ניצחון ביתי על דנמרק, שנוצחה לראשונה אחרי שלב בתים נקי מהפסדים. המאמן יולן לופטגי חסר את מלך שערי ספרד עד גיל 19, חסה רודריגס הפצוע, אבל קיבל במקומו את רודריגו המצוין, חלוצה של בנפיקה, שהוביל את נבחרתו עם רביעייה מרשימה בדרך לשלב הבא.

דויד דה חאה נדרש לשתי הצלות ברבע השעה הראשונה, אבל שמר על שער נקי ואז כבר החלק הקדמי של ספרד התעורר. כריסטיאן טייו העביר כדור מאגף שמאל לרודריגו, והחלוץ ירה מ-16 מטרים אל הרשת בדקה ה-16. שתי דקות לאחר מכן איסקו הכניס כדור עומק פנטסטי לרודריגו, שחלף בקלילות על פני השוער וגלגל את השני שלו. עוד שלוש דקות חלפו ורודריגו השלים את השלושער המהיר עם הבקעה מקרוב. ספרד נרגעה מעט, אבל לא רודריגו, שבדקה ה-66 נהנה מבישול של איקר מוניאין וחגג רביעייה. איסקו חתם את התוצאה עם פנדל בדקה ה-79.

שחקן נבחרת הולנד, לוק דה יונג. Geert Vanden Wijngaert, AP
ואן חינקל גזל ממנו שער. דה יונג/AP, Geert Vanden Wijngaert

סלובקיה - הולנד 2:0

נבחרת האוראנג' השיגה לעצמה מקדמה משמעותית בברטיסלבה, בדרך ליורו 2013 שייערך בישראל. סלובקיה חלמה על עלייה ראשונה לטורניר הגמר של היורו לראשונה מאז 2000, אבל יתרונה האיכותי של הולנד המצוינת בלט למן הפתיחה, גם לא ביום גדול של כוכביה לוק דה יונג וג'ורג'יניו ויינאלדום. השוער המקומי מיכל שולה השאיר את סלובקיה בעניינים, עד אשר נכנע בדקה ה-55 למרקו ואן חינקל, שקיבל כדור נפלא מאדם מאהר. קשרה של ויטסה השלים צמד בדקה ה-81, כשהמשיך ממש מקו השער נגיחה של דה יונג, שהגיע לאחר הרמה טובה של המחליף ג'רסון קבראל. כעת ההולנדים יחזרו הביתה לגומלין ביום שני. אין סיבה שישמטו את היתרון הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully