וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין ביקשה מקרית שמונה לדחות החוב על אבו ריא

11.10.2012 / 11:26

המדורגת אחרונה בטבלה רוצה להקל על התקציב ולדחות תשלום 290 אלף השקלים על המגן. הקבוצה גברה 0:4 על הנוער

one

בני סכנין פנתה לעירוני קרית שמונה בבקשה לאפשר לה לשלם את החוב על סך 290 אלף שקלים, עבור מהראן אבו ריא רק לאחר תום העונה הנוכחית וזאת כדי להקל על התקציב השנתי של הקבוצה. כידוע, בפסק בוררות בין הצדדים נפסק כי סכנין צריכה לשלם 290 אלף שקלים לקרית שמונה, כהחזרים על הכספים שקיבלה מהאלופה על השחקן.

כעת, בסכנין פנו לראשי קרית שמונה בתיווכו של ראש העיר מאזן גנאים וביקשו מהם לדחות את התשלום לעונה הבאה כדי שזה ייכלל בתקציב העונה הבאה ויוכל להקל על תקציב העונה הזו ועל הבטוחות המופקדות בבקרת התקציבים.

בקרית שמונה הביעו הסכמה עקרונית לעזור לסכנין ולדחות את התשלום אלא שעד היום בקרית שמונה עדיין לא העבירו את המסמך הרשמי לפיו הם מאשרים לסכנין לשלם את החוב רק בעונה הבאה. כך שבבקרה לא מתכוונים לוותר על הבטוחות של 290 אלף השקלים עד אשר יתקבל מסמך שכזה וכן סכנין לא תוכל לפתוח את העונה הבאה אם לא תשלם את הסכום.

גורם בכיר בבקרה אישר את הדברים היום (חמישי) לוואלה ספורט ואמר: "אנחנו מודעים לבקשה של סכנין מקרית שמונה אבל אלינו לא הגיע עדיין שום מכתב כך שאנחנו מתנהלים כעת כאילו החוב הוא לעונה הנוכחית. אם בקרית שמונה יכתבו לנו מפורשות שהם מעבירים את החוב לעונה הבאה נתנהג בהתאם".

בינתיים בצד המקצועי בקבוצה מודאגים ממכת הפציעות שתקפה את הקבוצה כאשר אתמול במשחק אימון מול קבוצת הנוער לא שיחקו מקסים ז'וס, חאלד חלאיילה, חאמד גנאים, פיטר אמבמבה ושמעון הרוש. סכנין גברה על קבוצת הנוער 0:4 כאשר בקבוצה היו מרוצים מאוד מהיכולת שהציג מחמוד עבאס שאף כבש שער. את השערים האחרים כבשו עובדה זבידאת, מוחמד זבידאת ואלכסנדר דוידוב. לאחר משחק האימון נערך יום גיבוש בכנרת שהוגדר כחיובי מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully