וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בני סכנין ובני יהודה נפרדו בתיקו 2:2

מערכת וואלה! ספורט

6.10.2012 / 20:00

הקבוצה של שלומי דורה הוליכה 0:2 משערים של ירו בלו (16) ואבו סלאח (23), אך פדרו גלבאן השווה עמוק בתוספת הזמן

one

800 אוהדים בלבד הטריחו את עצמם הערב (שבת) למשחק שבו אירחה בני סכנין את בני יהודה, אך אלו שהגיעו ראו ארבעה שערים, הפסקת חשמל אחת ודרמה אדירה בתוספת הזמן. הקבוצה של שלומי דורה פתחה את המשחק נהדר והובילה כבר 0:2 משערים של ירו בלו (16) ואבו סלאח (23), אך אותו אבו סלאח צימק בשער עצמי בדקה ה-40 ונתן תקווה לזהובים לקראת המחצית השניה. פדרו גלבאן כבש את שער השוויון עמוק בזמן הפציעות (93).

גם במחצית השניה סכנין היתה טובה יותר והגיעה לשלל מצבים, אך בדקה ה-74 נרשם אירוע מוזר שגרם לתפנית במשחק, כאשר חלק מהאורות באיצטדיון עומעמו, מה שגרם לשופט המשחק ארז פפיר להפסיקו ולחדשו כעבור ארבע דקות. אותו פפיר הוסיף לא פחות משמונה דקות למשחק הזה ובדקה ה-93, מי אם לא פדרו גלבאן, כוכב הזהובים שחזר להרכב, כבש אחרי כדור חופשי וקבע 2:2 דרמטי באיצטדיון דוחא.

למרות האכזבה הקשה מהשער המשווה של גלבאן, סכנין יכולה בהחלט להיות מעודדת מהיכולת שהציגה במשחק הזה. גם במחצית השניה, כשהקבוצה של דורה הובילה, היא לא הלכה אחורה, והיתה טובה מהקבוצה של דרור קשטן. בסכנין יכולים להתנחם לפחות מהעובדה שהפועל חיפה הפסידה במשחק שלה לרמה"ש ולמרות שהיא נותרה אחרונה, לחיפה ולבית"ר ירושלים (משחק חסר) יש אותו מספר נקודות (2). בני יהודה מנגד, נותרה במקום השישי כשבמאזנה יש תשע נקודות.

מהלך המשחק

דקה 10 - המשחק החל בצורה מאוד הססנית מצד שתי הקבוצות ולאחר עשר דקות לא נרשמו מצבים ליד שני השערים.

דקה 16: גול! מהלך מצויין של אחמד קאסום בצד שמאל, אחרי שהשכיב שני שחקני הגנה, השאיר את ירו בלו לבד מול שער חשוף. החלוץ הבקיע את שערו הראשון, 0:1.

דקה 23: גול! בני יהודה היתה רדומה וסכנין ניצלה זאת עד תום. הפעם היה זה מוחמד כליבאת שפרץ באגף השמאלי והגביה כדור לרחבה. עלאא אבו סאלח הגיע ראשון ונגח באין מפריע לפינה הימנית ולרשת. 0:2 בדוחא.

דקה 35: דרור קשטן איבד את הסבלנות מהמשחק הנרפה של חניכיו והכניס את ננאד מרינקוביץ' במקומו של איציק עזוז. עוז ראלי הקשר הוסט לעמדת המגן הימני במקומו של עזוז.

דקה 40: גול! עלאא אבו סאלח שכבש את השני לקבוצתו, צימק עם שער עצמי, אחרי שדחק לשערו הוא כדור רוחב של מרינקוביץ המחליף. 1:2 בדוחא.

המחצית השניה נפתחה בצורה מאוד הססנית. סכנין רצתה לשמור על היתרון השברירי שלה ובני יהודה התקשתה ליצור מצבים ברבע השעה הראשונה.

דקה 63: אור ברוך קיבל כדור בקצה הרחבה, עקף שני שחקנים ומ-11 מטרים בעט וסחט הדיפה של קנדיל.

בדקה ה-74 התרחש ארוע מוזר מאוד, כאשר חלק מהאורות באיצטדיון דוחא כבו ועלטה ירדה על המגרש. השופטים נאלצו להפסיק את המשחק והתייעצו האם אפשר להמשיך את המשחק. למרות שחלק מהאורות במגרש היו כבויים, הוחלט לחדש את המשחק כעבור ארבע דקות של הפסקה.

דקה 81: ירו בלו מסר כדור לאחמד קאסום, שנותר במצב מצויין מול איינוגבה, אך הוא בעט החוצה למזלה של בני יהודה.

דקה 87: קאסום הפעלתן מסר לדוידוב שמצא את עצמו במצב טוב מאוד, אך בעט החוצה.

דקה 90: הפסקת החשמל גרמה לתוספת זמן גדולה מאוד של שמונה דקות ובני יהודה ניסתה לנצל את הזמן כדי להשוות וגם הצליחה.

דקה 93: גול! איזו דרמה בדוחא. כדור חופשי של בני יהודה גרם לבני יהודה לשלוח את כל שחקניה לרחבה ואחד מהם, פדרו גלבאן היה זה שניצל את הערבובייה ובעט לרשת. 2:2 דרמטי.

הרכב בני סכנין: מחמוד קנדיל, עידן ויצמן, עלא אבו סלאח, מוחמד זבידאת, שמעון הרוש, חאלד חלאיילה (מחמוד עבאס, 80), אלכסנדר דוידוב, מקסים ז'וס (חאמד גנאים, 64), מוחמד כליבאת (עלי עוסמאן, 89), אחמד קאסום, ירו בלו.

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז (ננאד מרינקוביץ, 35), סארי פלאח, גל כהן, כפיר אדרי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, ניר נחום (נס זמיר, 64), עוז ראלי, שלו מנשה (אמיר עגייב, 74), פדרו גלבאן, אור ברוך.

יו"ר בני סכנין: "מעמדו של שלומי דורה יציב"

בני סכנין בוואלה! ספורט

בני יהודה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully