וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר בני סכנין: "מעמדו של שלומי דורה יציב"

2.10.2012 / 15:45

מוחמד אבו יונס התייחס לפתיחת העונה החלשה של הקבוצה: "מאמינים בו ועומדים מאחוריו". פייר אמבמבה ייעדר שבועיים

one

פייר אמבמבה, בלמה של בני סכנין, סובל מקרע קטן בשריר האחורי וייעדר כשבועיים. הקונגולזי עבר היום (שלישי) צילום בו אובחן הקרע אלא שאנשי הצוות הרפואי אמו שבשל העובדה כי מדובר בקרע קטן הוא צפוי להיעדר תקופה קצרה. המשמעות היא שאמבמבה לא יוכל לשחק מול בני יהודה בשבת אך בשל פגרת הנבחרת הוא צפוי להיות כשיר כבר למשחק שאחרי.

סכנין ערכה היום אימון בוקר במהלכו חזר דורה על דברי העידוד וביקש מהשחקנים לשחק באותה צורה כמו מול הפועל תל אביב. עלא אבו סלאח שסובל גם הוא מפציעה, צפוי לפתוח בהרכב במקומו של אמבמבה, ולצידו של עידן וייצמן. שלומי דורה עדיין מתלבט לגבי שאר שחקני ההגנה וזאת לאור הפציעה של שמעון הרוש שבספק למשחק. הרוש התאמן היום בריצה מסביב למגרש ולא עם יתר חבריו.

אם הרוש יהיה כשיר עלי עוסמאן עשוי למצוא עצמו שוב מחוץ להרכב, כשבסביבתו של השחקן אמרו שהוא מאוכזב מהפיחות הגדול שנוצר במעמדו. אם הרוש לא יוכל לשחק עוסמאן עשוי לפתוח כמגן שמאלי דווקא כשמוחמד זבידאת יפתח כמגן הימני. למרות פתיחת העונה הגרועה של סכנין בהנהלה ממשיכים לגבות את המאמן שלומי דורה, כשנראה שרק תבוסה גדולה לבני יהודה עשויה לגרום לזעזועים או למצב בו המאמן יבקש להתפטר. "המעמד של שלומי יציב ויצוק כמו בטון", אמר היום היו"ר מוחמד אבו יונס והוסיף: "אנחנו מאמינים בו ועומדים מאחוריו לא משנה מה תהיה התוצאה במשחק מול בני יהודה".

גם בקרב שחקני הקבוצה אמרו כי נראה שהמעמד של דורה התייצב: "לפני המשחק מול הפועל תל אביב עלו שמועות לגבי עתידו. הם פסקו בשלב זה" אמר אחד השחקנים. "נראה ששלומי יישאר ונקווה שנמשיך בקו כמו מול הפועל תל אביב ונשי נצחון ראשון. השקט שנוצר בהנהלה נותן לנו להתרכז רק בכדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully