וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: "תרימו את הראש, שיחקנו לא רע"

למרות ההפסד להפועל ת"א, בקבוצה התעודדו מהיכולת וזעמו על ליאני. קנדיל וויצמן זכו למחמאות, מתיחה בשריר לאמבמבה

one

"תרימו את הראש ותתעודדו, כדי שבמשחק הבא כבר ננצח. שיחקנו לא רע. בואו נשחק טוב יותר כבר במשחק הבא". כך אמר מאמן בני סכנין שלומי דורה לשחקניו, בתום ההפסד 1:0 להפועל תל אביב, אמש (שבת) בבלומפילד, שהשאיר את הקבוצה עם נקודה בודדת לאחר חמישה מחזורים.

גם היו"ר החדש מוחמד אבו יונס, נכנס לחדר ההלבשה ומחא כפיים לשחקנים ובסכנין מקווים שהיכולת המשופרת תביא למצב בו מול בני יהודה, הקבוצה כבר תציג כדורגל איכותי ואולי תזכה בניצחון ראשון העונה. בסכנין זעמו על השופט לירן ליאני, שלטענתם קיפח אותם וקבע את תוצאת המשחק, בשתי החלטות קריטיות: הפנדל שנשרק לזכות הפועל תל אביב על תפיסה ברחבה ופנדל דומה, שלא נשרק מן העבר השני.

מחמוד קנדיל ועידן ויצמן, שרשמו יכולת לא טובה במשחקים הקודמים, זכו לשבחים ובקבוצה העידו כי השניים הציגו יכולת משופרת. למרות זאת, בצוות המקצועי מצפים מהשניים, שנחשבים לגורמים מכריעים בקבוצה, לתת יותר.

דורה ערך הבוקר בשעה תשע אימון, בו ניסה לתרגל את הליקויים מהמשחק ולהכין את הקבוצה היטב למפגש החשוב מאוד מול בני יהודה. בסכנין אמרו כי השחקנים צריכים להיות יותר מרוכזים, בעיקר שחקני ההתקפה. בקבוצה מקווים שמחמוד עבאס הפצוע, שחזר אמש ושיחק 20 דקות, יוכל לשחק כבר יותר במשחק הקרוב ולאט לאט ייכנס חזרה לכושר משחק וישוב להרכב הקבוצה. לגבי פיטר אמבמבה, הקשר סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי ומצבו יתבהר בימים הקרובים. גם עלא אבו סלאח, שעלה אמש במקום אמבמבה כשזה נפצע, לא התאמן, אולם בקבוצה מאמינים כי הוא יהיה כשיר למשחקים הקרובים.

סכנין שיחקה טוב, אך הפסידה 1:0 להפועל תל אביב

בני סכנין בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully