וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: מקסים ז'וס התלונן על פציעה וייבדק

9.10.2012 / 15:02

מכת פציעות לקבוצה של שלומי דורה: הקשר הצרפתי לא התאמן, כמו גם חאלד חלאיילה, פיטר אמבמבה וחאמד גנאים

one

קשרה הצרפתי של בני סכנין, מקסים ז'וס, סובל מרגישות במפשעה ולא התאמן עם הקבוצה היום (שלישי). הקשר התלונן על כאבים באזור המשפעה וערך ריצה מסביב למגרש בלבד ובמועדון יבדקו בימים הקרובים מה סיבת הכאב ומה חומרת הפציעה. בקבוצה מקווים שלא מדובר בפציעה חמורה.

מלבד ז'וס, גם חאלד חלאיילה סובל מכאבים בשריר האחורי והוא צפוי לעבור בימים הקרובים צילום אולטראסאונד כדי לבדוק במה מדובר. על פי הערכות הצוות המקצועי, חלאיילה סובל ממתיחה בשריר.

אל מצבת הפצועים של סכנין אפשר להוסיף גם את חאמד גנאים ופיטר אמבמבה שלא התאמנו גם היום ובקבוצה ינסו להכשיר אותם לקראת מחזור הליגה לאחר פגרת הנבחרת. עלאא אבו סלאח ושמעון הרוש סובלים גם הם מפציעות אך ניראה שיהיו כשירים למשחק לאחר פגרת הנבחרת.

באימון, שהיה הראשון מאז התיקו 2:2 מול בני יהודה, ביקש שלומי דורה משחקניו לשמור על ריכוז. "הקבוצות היריבות לא מגיעות מולנו להזדמנויות ולמרות זאת אנחנו סופגים שערים, אתם צריכים להיות הרבה יותר מרוכזים, במיוחד במצבים הנייחים מהם אנחנו סופגים יותר מדי שערים", אמר המאמן לשחקניו. מחר צפויים בסכנין לצאת ליום גיבוש בכנרת. בצוות המקצועי רוצים שיום הגיבוש ילכד את הקבוצה לקראת המשחקים הבאים המוגדרים קריטיים למועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully