וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי דורה: "מאוכזבים מהתוצאה, מעודדים מהדרך"

מאמנה של בני סכנין נשמע מעודד למרות השער שספגה קבוצתו בתוספת הזמן. דרור קשטן: "שיחקנו רע מאוד. מאוכזב מהיכולת"

one

בבני סכנין כבר החלו לחגוג את הניצחון הראשון בליגת העל. הקבוצה של שלומי דורה הובילה 1:2 על בני יהודה ונראתה מצויין, אך שער דרמטי של פדרו גלבאן, עמוק בתוספת הזמן, קבעה שיוויון 2:2 בסיום ומנעה מסכנין ניצחון שהיה מגיע לה.

בקבוצה זעמו על השופטים בסיום המשחק וטענו כי השופטים קיפחו אותם בכמה הזדמנויות ולמעשה הכריעו את המשחק.יש לציין כי על שטף המשחק העיבה תקרית מביכה בדקה ה-74 כאשר חלק מהאורות במגרש כבו והמשחק הופסק לארבע דקות. אגב, בסיום המשחק נרשמו עימותים בין מספר אוהדים של בני סכנין למאבטחים, אך אלו נגמרו ללא תקריות מיוחדות. בירידה לחדרי הלבשה ספג שלומי דורה קללות וקריאות להתפטר, אליהן לא היה מוכן להתייחס בסיום.

"שיחקנו טוב ופתחנו מצויין. לקראת סוף המחצית הראשונה חטפנו גול שטותי ובסוף חטפנו את הגול המשווה. אנחנו מאוכזבים אבל מעודדים מהדרך ומהשיפור שאנחנו רואים בשבועות האחרונים". כך אמר מאמן סכנין לאחר המשחק והוסיף: "היינו צריכים להגדיל את התוצאה ונענשנו על כך. ירו בלו נכנס טוב לעניינים מאז שהגיע והוא תורם לנו רבות"

על השיפוט אמר דורה: "יש שריקות קטנות שלא שורקים. צריך שתהיה אחידות ואם יש אחידות זה בסדר אבל אני לא רוצה לבוא בתלונות על השיפוט".

בצד השני, בבני יהודה היו מעודדים מהנקודה אך מאוכזבים מאוד מהיכולת שהציגה הקבוצה. דרור קשטן אמר בסיום: "שיחקנו רע היום וספגנו שני שערים שלא מחוייבים למציאות. השער לקראת סוף המחצית נתן לנו עידוד ובמחצית השנייה שלטנו. אני מאוכזב מהיכולת אבל מרוצה מהנחישות. עשיתי חילוף בהתאם למשחק אבל אתם בטח לא מצפים שאטפח לעצמי על השכם".

2:2 דרמטי בין בני סכנין ובני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully