וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארק ג'קסון: "נתייחס לחיפה כאילו היא קבוצת NBA"

11.10.2012 / 10:27

מאמן גולדן סטייט לקראת מכבי חיפה: "קבוצה מוכשרת עם מאמן טוב". ג'רמי טיילר: "מרגיש כאילו רק אתמול עזבתי את ישראל"

מכבי חיפה תפתח הלילה (בין חמישי לשישי, 4:30, אין שידור) את מסע המשחקים שלה מעבר לים, במשחק מול גולדן סטייט ווריורס. הקבוצה מעיר הכרמל, עבורה תהיה זו פעם שנייה שהיא יוצאת למסע כזה בשלוש השנים האחרונות. גולדן סטייט שחווה בשנים האחרונות תקופה רעה, מתכוננת אף היא למשחק ושחקניה התייחסו למפגש מול היריבה הישראלית.

ג'רמי טיילר, ששיחק במכבי חיפה במשך תקופה קצרה בעבר, נזכר בימיו בקבוצה: "עבר די הרבה זמן מאז שראיתי את כל החברים. דיברתי הרגע עם עידו (קוז'יקרו, א.ש) והבנתי שהוא בסדר, התוכנית מתקדמת אם מכבי חיפה משחקת מול קבוצת NBA. זה מרגיש כאילו רק אתמול הייתי שם, וזאת תהיה חוויה נחמדה לשחק מול עידו בגופיית NBA, הוא היה חלק גדול מהבגרות שלי, ככה שאני נרגש".

"זאת הייתה חוויה לימודית, הייתי רק ילד בתיכון בשנה האחרונה, ושיחקתי בפעם הראשונה כדורסל מקצועני", הוסיף. "זאת הייתה חוויה לימודית חיובית, היו לי הרבה עליות וירידות, היה לי זמן להתבגר, אבל המטרה הייתה איפה שאני עכשיו. אני לא אומר שהשגתי את כל מה שרציתי, אבל הוצאתי את הכי טוב מהמצב בו הייתי. זה יהיה מרגש, אני מכיר את הכדורסל ואת סגנון המשחק, וגם את סגנון ה-NBA, ככה שיהיה כיף לראות את זה".

מאמן הקבוצה מארק ג'קסון אמר: "כמו שרואים בקדם העונה, קבוצות NBA הפסידו משחקים מול קבוצות מעבר לים. בעבר כשהביאו קבוצות מעבר לים לפגוש קבוצת NBA זה היה כמו משחק ראווה שלא היה לה סיכוי לנצח, אבל הכדורסל מעבר לים התקדם בצורה גדולה כך שאנחנו צריכים להתייחס אליהם כאילו הם קבוצת NBA לגיטימית, או שנובך באולם הביתי שלנו. זה יהיה מרגש, אנחנו מצפים לזה. תראו ג'רמי טיילר שונה מהזמן שהאוהדים בישראל ראו כשהוא היה ילד מחוץ לבית הספר. אנחנו מכבדים אותם, מעריכים את ההזדמנות לשחק מולם. זאת קבוצה כדורסל מוכשרת עם מאמן טוב, ואנחנו נהיה מוכנים".

הגארד המצוין סטפן קארי התייחס אף הוא למשחק: "אנחנו צופים בהרבה כדורסל בינלאומי במהלך העונה בטלוויזיה, והם צופים הרבה ב- NBA. זה כיף לראות שחקנים שאנחנו הולכים לשחק מולם, כדורסל מתפתח בכל העולם. אנחנו משחקים מול הקבוצה שג'רמי שיחק בה בעבר, מכבי חיפה, ככה שזה הולך להיות כיף. היה לו דרך מאוד לא שמרנית ל-NBA, עזב את התיכון והלך לשחק כדורסל מקצועני בישראל וביפן, ואחרי זה הגיע לדראפט ולקבוצה שלנו. זאת הייתה דרך ארוכה, אבל אנחנו שמחים שהוא הגיע לכאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully