וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידו קוז'יקרו: "תהיה חוויה לשחק נגד גולדן סטייט"

במכבי חיפה נרגשים לקראת משחק האימון מול קבוצת ה-NBA גרינברג: "זו הזדמנות נהדרת עבורנו". סטול: "אנחנו משתפרים"

בפעם השניה בשלוש השנים האחרונות יוצאת מכבי חיפה למסע משחקים מעבר לים, אותו תפתח הלילה (בין חמישי לשישי, 4:30, אין שידור) עם מפגש מסקרן מול גולדן סטייט. ביום שלישי הבא תקיים הקבוצה את משחקה השני מול קבוצת NBA, הפעם עם מינסוטה.

גולדן סטייט, שעוברת שנים לא פשוטות כלל לאחרונה, מציגה לראווה סגל מוכשר מאוד, לפחות על הנייר, הכולל בין היתר את סטפן קרי, אנדרו בוגוט, דייויד לי, הריסון בארנס, קליי תומפסון, קארל לנדרי, וכן את אקס מכבי חיפה ג'רמי טיילר.

“זו הזדמנות נהדרת", אמר מאמן הקבוצה בראד גרינברג. "כל השחקנים שמחים על הצ'אנס לשחק נגד הטובים ביותר, ולבחון את עצמם נגד האתלטים הטובים בעולם. זו הדרך להתפתח כשחקן וכקבוצה”. הקפטן עידו קוז'יקרו הוסיף: “אני חושב שזו חוויה ממש טובה לשחק ברמה הזאת נגד קבוצה מהטובות ביותר. לחוות את האווירה והמתקנים מהטובים ביותר בכדורסל זה נהדר. זו גם הזדמנות ללמוד איך זה עובד ולהנות מזה”.

פול סטול: “אני חושב שזו הזדמנות נהדרת לקבוצה, למועדון ולעיר חיפה לשחק נגד גולדן סטייט ווריורס ומינסוטה טימברוולבס. אנחנו עובדים קשה ונעשים טובים יותר מאז משחקי גביע ווינר. זו תהיה הזדמנות טובה לראות איך אנחנו מתאימים לליגה הטובה ביותר בעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully