וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי חיפה נרגעו: רק מתיחה לאביחי ידין

11.10.2012 / 8:55

לאחר צילום האולטרסאונד התבקש הקשר לנוח מספר ימים: "יהיה מעניין לראות אותו מול הפועל ת"א". גם עמאשה ינוח

one

במכבי חיפה יכולים לנשום לרווחה: הקשר אביחי ידין סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי ובכך נעלמו החששות לקרע חלקי. כזכור, אתמול חששו מאוד בחיפה ממצבו של הקשר, ששוחרר מסגל הנבחרת לאחר שנפצע באימון. הפציעה הזאת הגיעה לאחר שתמיר כהן נפצע בשלב מוקדם יותר, מה שסלל את דרכו של ידין לקבוצה. כבר אתמול אמרו בסביבתו של הקשר: "אביחי חיכה למשחק נגד הפועל תל אביב".

אמש נערכה שיחה בין הצוות הרפואי של הנבחרת לזה של חיפה, לאחריו הוחלט שהקשר יעבור הבוקר צילום אולטרסאונד ויתבקש לנוח מספר ימים לפני שיחזור לאימונים. היום (חמישי), לאחר תוצאות הבדיקה, אמרו מקורבי הקשר: "יהיה מעניין מול הפועל, במיוחד לאחר איך שהוא עזב אותה". למרות שמדובר במתיחה ולא קרע, ידין עדיין בספק למשחק, אך בעקבות הדיאגנוזה גברו סיכוייו להיות כשיר, בהשוואה להערכות המוקדמות יותר.

כזכור, אתמול נפצע גם החלוץ ויאם עמאשה, ששבר את ידו במהלך משחק מול קבוצת הנוער (4:0 לבוגרים, עמאשה כבש את הראשון) והוא עדיין בספק להפועל תל אביב ויהיה תחת השגחה של הצוות הרפואי. אדין צוצאליץ' ואנדריי פיליאבסקי שיחקו אתמול ויהיו כשירים למשחק, כשאחד מהם יפתח לצד דקל קינן. המאמן ראובן עטר יחדש בקרוב את נוהל השיחות האישיות.

שחקני קבוצת הנוער של המועדון יעברו היום אימון לדוגמה תחת הדרכתו של מאמן הצעירה, גיא לוזון. האימון ייערך בבית הנבחרות בשפיים. מאוחר יותר יצפו השחקנים באימון של הנבחרת הצעירה ויתארחו במלון לארוחת ערב משותפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully