וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: עמאשה שבר את היד ובספק להפועל ת"א

10.10.2012 / 18:20

מכבי חיפה הביסה את קבוצת הנוער 4:0, החלוץ כבש ונפצע. חשש גם מפציעת ידין: "חיכה למשחק מול הפועל תל אביב"

one
שחקן מכבי חיפה ויאם עמאשה. אדריאן הרבשטיין
נופלים כמו זבובים. עמאשה/אדריאן הרבשטיין

רק הבוקר (רביעי) אמרו במכבי חיפה כי רשימת הפצועים של הקבוצה מדאיגה, והערב מתברר כי היא הולכת ומתארכת. לאביחי ידין הצטרף אחר הצהריים החלוץ ויאם עמאשה, ששבר את ידו במהלך משחק מול קבוצת הנוער (0:4 לבוגרים, עמאשה כבש את הראשון, אלון תורג'מן סיפק צמד ושלומי אזולאי כבש גם כן) והוא בספק להפועל תל אביב. לאחר המשחק עבר החלוץ צילום בו התגלה שבר וידו גובסה.

"פציעות הפכו להיות מנת חלקם של שחקני ההגנה שלנו, למילים נרדפות. קודם תמיר כהן, אחר כך צוצאליץ' ופיליאבסקי ואתמול ידין. אם המצב יימשך ככה, זה יהיה מדאיג מאוד". כך אמרו במכבי חיפה בעקבות פציעתו של הקשר אביחי ידין באימון הנבחרת, שגרמה למאמן אלי גוטמן לשחררו מהסגל לקראת צמד המשחקים מול לוקסמבורג. הקשר יעבור מחר צילום ורק אז תתברר חומרת פציעתו. בסביבתו של השחקן שהגיע לכפר גלים היום אמרו: "אביחי חיכה למשחק מול הפועל תל אביב, אבל הפציעה מעט מדאיגה. היום נהיה חכמים יותר".

החשש של הצוות הרפואי הוא שהשחקן סובל מקרע בשריר הירך האחורי ולא במתיחה. במהלך היום תיערך שיחה בין הצוות הרפואי של הנבחרת לזה של הירוקים על מנת לבדוק לעומק ממה הקשר סובל. כרגע, השחקן בספק למשחק מול הפועל תל אביב.

אדין צוצאליץ' ואנדריי פיליאבסקי ממשיכים להתאושש מהפציעות והיום נטלו חלק במשחק מול הנוער, כשהראשון שיחק את מרבית המשחק ובמועדון מעריכים שיהיה כשיר למשחק נגד הפועל תל אביב. עד סוף השבוע אמור הבוסני לחזור לאימונים מלאים. אוראל דגני לא שיחק בשל מתיחה במפשעה.

אייל משומר, גוסטבו בוקולי ודלה ימפולסקי אמורים לקבל דקות במשחק לאחר שלא נכללו בסגל במשחק האחרון. עדיין לא ברור מי משחקני הסגל יושאל בינואר, כשעטר אמור לקבל החלטה בעניין לקראת חודש דצמבר. נראה כי עטר, שיחרוג ממדיניותו בתקופה האחרונה ויערוך שיחות אישיות, יעשה זאת בהדרגה לאחר שובם של שחקני הנבחרות. מלבד שחקני הסגל, גם אייל גולסה עשוי להיקרא לשיחה.

אביחי ידין שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
בספק גדול למשחק מול האדומים. אביחי ידין/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully