וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ראובן עטר משקם את חדר ההלבשה

9.10.2012 / 10:33

בצל תלונות שחקני הסגל, המאמן חוזר לקיים שיחות עם שחקנים. הקבוצה תשלם 32 אלף ש"ח למשחק באצטדיון החדש?

one

מאמן מכבי חיפה ראובן עטר, יחרוג בקרוב ממדיניותו ויבצע שיחות אישיות עם שחקנים, כך העריכו אמש (שני) במכבי חיפה. הסיבה: במועדון מאמינים שהשיחות יעזרו לקבוצה להמשיך במומנטום לאחר הניצחון בשבת על הפועל רמת גן ולקראת המשחק נגד הפועל תל אביב ויחברו מחדש את היחסים של המאמן עם שחקני הסגל הרחב.

כזכור, רק לאחרונה התבטאו חלק מהשחקני הסגל כי הם מצפים ל"יחס אחר" ממאמנם, שכולל הודעות ממנהל הקבוצה בנוגע לפרסום הסגל שעות לפני המשחק וכן הבהרות לגבי מעמדם. חלק מהשחקנים שמעמדם נפגע לאחרונה הם דלה ימפולסקי, אייל משומר, גוסטבו בוקולי, עידן ורד, אייל גולסה ושלומי אזולאי. כזכור, ורד חזר להבקיע במשחק מול רמת גן, לאחר שלא נכלל בסגל במשחק הקודם בעכו. גולסה לא פתח בשני המשחקים האחרונים ונגד רמת גן כלל לא שותף.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, עטר יתבקש לשחרר בין שניים לשלושה שחקנים בחודש ינואר, כשדלה ימפולסקי וגוסטבו בוקולי, שלא נמצאים בסגל עשויים להיות מושאלים לקבוצה אחרת. הסיבה לכך נעוצה בהנחה של בכירים במועדון לפיה הסגל הרחב עשוי לגרום לבעיות חברתיות. גם מספר שחקנים אחרים עשויים לעזוב, אבל ההחלטה לגביהם תתקבל רק לקראת חודש דצמבר, אז יוודע מי מהם לא בתוכניות של המאמן.

"בקבוצה הנוכחית, הכל יכול להשתנות. שחקנים שמצאו את עצמם מחוץ לסגל יכולים לחזור להרכב, ולהיפך", הסבירו במועדון. חיפה תשוב להתאמן היום ללא שחקני הנבחרות: טאלב טואטחה, אייל גולסה, דקל קינן, אביחי ידין וחן עזרא. הבלם אדין צוצאליץ' ישוב לאימונים בהמשך השבוע ואילו אנדריי פיליאבסקי יגביר את קצב האימונים, כך שבכרמל מעריכים ששניהם יהיו כשירים למשחק מול האדומים.

בינתיים, החברה הכלכלית חיפה שלחה פקס למנכ"ל איתמר צ'יזיק ובו הודיעה כי התשלום עבור משחק באצטדיון החדש יהיה 32 אלף שקל. נראה כי הנושא לא יעבור בשתיקה, משום שבניגוד למפעילה הנוכחית, חיפה תצטרך לשאת בעלויות נוספות כמו תשלום מע"מ, שלא היה קיים עד היום (כמה אלפי שקלים למשחק) וייתכן שגם עלויות האבטחה יגדלו.

במקרה שיהיה מדובר בהוצאה הגבוהה בעשרות אלפי שקלים בהשוואה לעונה הנוכחית, החברה הכלכלית תצטרך להגיע להסדר עם הירוקים, כאשר גם הפועל חיפה קיבלה מכתב דומה. "השאלה המרכזית היא לא עניין המע"מ, אלא כמה יעלה לפתוח משחק. אם עלויות האבטחה תהיינה גבוהות יותר, תהיה בעיה", אמרו בחיפה.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully