וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: עטר יתבקש לשחרר מספר שחקנים בחודש ינואר

7.10.2012 / 7:00

במועדון מעריכים: הסגל הרחב עשוי לגרום לבעיות חברתיות. שחקן: "היו רגעים שפחדנו לקחת אחריות, הרבה לחץ השתחרר"

אדריאן הרבשטיין

חמישה חודשים בדיוק חלפו אתמול (שבת) מאז מכבי חיפה ניצחה בפעם האחרונה בקריית אליעזר, אבל חגיגות הניצחון הקטן אמש על הפועל רמת גן הצנועה היו גדולות בהרבה מאשר במשחק ההוא, מול מכבי תל אביב, למרות שאז היה מדובר בקרב על כרטיס לאירופה. "היינו מאוד מתוחים אתמול. היו רגעים ששחקנים פחדו לטעות ולכן לא לקחו אחריות במשחק", סיפר אחד השחקנים בסיום.

"הפציעה של צוצאליץ' לא הוסיפה לחששות שלנו, אבל מה שחשוב הוא שניצחנו. יכולת לראות על הפנים של השחקנים כמה עול הם פרקו, כמה לחץ השתחרר כאן. לא רק אצלנו, גם אצל עטר". גורם בכיר במועדון הוסיף אתמול: "לא רק עטר עבר תקופה קשה, אלא המועדון כולו. למרות זאת, שחר בחר לתת לו גיבוי לעיני השחקנים והוכיח שהמדיניות של המועדון מעל הכל. המאמן ימשיך לקבל גיבוי מאיתנו בתקופות טובות ובעיקר בתקופות פחות טובות".

הבעיה העיקרית של המאמן מהשבוע האחרון- המרמור בקרב השחקנים שלא נמצאים בסגל- עשויה להיפתר בחודש ינואר. במועדון מתכוונים לדרוש מעטר לשחרר מספר שחקנים מתוך הנחה שהדבר עשוי לגרום לבעיות חברתיות. על פי ההערכות כרגע, לפחות שני שחקנים ישוחררו בעוד שלושה חודשים. אייל משומר וגוסטבו בוקולי, ששוב לא נכללו בסגל אתמול, פגועים מאוד ממעמדם. ראובן עטר לא שוחח עם השניים לאורך כל השבוע. הדברים אמורים גם לגבי דלה ימפולסקי, אותו עטר טיפח במכבי נתניה.

שחקן מכבי חיפה דלה ימפולסקי חוגג שער. קובי אליהו
יושאל בחלון ההעברות הקרוב? ימפולסקי/קובי אליהו

אם ימפולסקי לא יהיה בתוכניות במשחקים הקרובים, ייתכן שיושאל. שלומי אזולאי הופתע מאי זימונו, אבל הסיבה לכך היא שעטר מצפה מויאם עמאשה לחזור לסגל ולא מתכוון לכלול בסגל יותר משלושה חלוצים. "בכל משחק יהיו שחקנים שישבו ביציע, אבל זה יימדד רק על בסיס שיקולים מקצועיים", אמרו אתמול בחיפה. עטר עצמו אמר: "לא נעים לי לא להלביש שחקנים טובים כאלה, אבל אין מה לעשות. אני לא מתכנן מה נעשה בינואר. יש שישה שחקנים על הספסל ואני צריך לבחור מהסגל הרחב".

למרות הביקורת, עטר קיבל החלטה לגבי שחקני הסגל הרחב רק בשבת, מה שגרם לתסכול גדול יותר אצל חלק מהשחקנים. אדין צוצאליץ' נבדק אתמול והפגיעה בשרירי הבטן התחתונה מצריכה מנוחה שתגרום לו להיעדר מאימון הבוקר, אך הוא יחזור בהמשך השבוע. שחקן נוסף שמאוכזב ממעמדו הוא אייל גולסה, שנכנס כמחליף במשחק בעכו ואתמול לא שותף כלל. עידן ורד שכבש שער ראשון העונה רץ למאמן הכושר אורי הראל, שהגיע שעה לפני כל אימון כדי לעבוד עם הקשר, במטרה להעלות את רמת הכושר הגופני שלו לאחר שלא נכלל בסגל בשבוע שעבר.

הנשיא יעקב שחר נראה מרוצה מאוד בחדר ההלבשה. לאחר שלחץ את ידי השחקנים הוא אמר למקורביו: "אמרתי לכם שזה יגיע", תוך שהוא מכוון לניצחון הראשון העונה. ראומה ויצמן, רעיית הנשיא לשעבר עזר ויצמן ז"ל, נכנסה בסיום לחדר ההלבשה וחיזקה את המאמן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ראובן עטר וראומה וייצמן. צילום רועי שני, מכבי חיפה
מחזקת את ידיו. ראומה וייצמן עם עטר/מכבי חיפה, צילום רועי שני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully