וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראובן עטר: "עכשיו ניראה יותר טוב ונצא לדרך חדשה"

6.10.2012 / 19:58

מאמן מכבי חיפה חגג ניצחון ראשון העונה על ר"ג. אייל גולסה מאוכזב מהפיחות במעמדו. דוד: "אסור לנו להגיב כמו שהגבנו"

אדריאן הרבשטיין

זה לקח שישה מחזורים שלמים, אבל למכבי חיפה סוף סוף יש ניצחון ליגה ראשון בעונת 2012/13. הירוקים גברו הערב (שבת) 0:2 על הפועל רמת גן בקרית אליעזר על אף יכולת בינונית למדי הודות לשערים של דינו אנדלובו ועידן ורד, ויוצאים לפגרת הנבחרות עם רגיעה מסוימת. כשהם יחזרו ממנה כבר תחכה להם הפועל תל אביב, ואולי אז נדע גם האם הקבוצה המאכזבת של העונה עד כה נכנסה סוף סוף למומנטום חיובי. למרות הניצחון, היו גם חדשות רעות למכבי חיפה. הבלם אדין צוצאליץ' ספג מכה יבשה בבטן התחתונה, אבל הוא ישוב להתאמן השבוע.

"כבר שכחתי איך זה מרגיש לנצח, אבל אנחנו עדיין בתחתית", אמר ראובן עטר בסיום. "אין ספק שאחרי ניצחון הדברים משתחררים, ואחרי הניצחון הזה ניראה יותר טוב ונצא לדרך חדשה. חובת ההוכחה עלינו. המחצית הראשונה שלנו היתה טובה, השנייה לא. זה היה המשכיות להחמצות שלנו בכל המשחקים הקודמים. אחרי השער הראשון פתחנו טוב את המחצית השניה, אבל אז התעייפנו. שחקנים רצו לתקוף אבל גם לשמור על התוצאה. גם מול עשרה וגם מול תשעה שחקנים היינו רחוקים מלשחק טוב, אבל זה כתוצאה מהמחזורים הקודמים".

על דלה ימפולסקי, גוסטבו בוקולי ואייל משומר שנותרו מחוץ לסגל אמר המאמן החיפאי: "הבאנו ארבעה שחקנים לפני שבועיים-שלושה, וזה יצר תחרות על ההרכב הפותח. זו הרוטציה, לא נעים לי לא להלביש שחקנים טובים כאלה, אבל אין מה לעשות. אני לא מתכנן מה נעשה בינואר. יש שישה שחקנים על הספסל ואני צריך לבחור מהסגל הרחב".

אחרי השער עידן ורד רץ למאמן הכושר של מכבי חיפה אורי הראל. זאת לאחר שבשבוע שעבר לא נכלל בסגל והחליט לעבוד עם מאמן הכושר שעה לפני כל אימון.

הקשר אייל גולסה נראה מאוכזב מאוד בסיום המשחק לאחר שלא שותף ולאחרונה חל פיחות במעמדו. גורם במכבי חיפה אמר הערב על הקשר: "זו תקופה פחות טובה לגולסה, אבל אנחנו מאמינים בו ויודעים שהוא יחזור לעצמו וגם להרכב בעתיד. יש לנו סגל רחב ובהתאם לכך ההרכב עובר שינויים".

פרדי דוד: "ההפסד הזה לא יפגע לנו בביטחון"

בצד השני, המאמן פרדי דוד היה מאוכזב, בפרט משני הכרטיסים האדומים שספגה קבוצתו: "אני רוצה לבוא ולתקן את ההתנהגות של חלק מהשחקנים שלי, גם ברמה ההתנהגותית וגם ברמה הטקטית. אנחנו קבוצה טובה ואסור לנו להגיב כמו שהגבנו היום.

"אם אתה מאבד שני שחקנים בקרית אליעזר, אתה בבעיה. הרגשתי שאנחנו יכולים לעשות משהו, האמנתי ואמרתי גם במחצית שאנחנו לא מרימים ידיים. ניסינו, לא הלך, ונתכונן כי עוד שבועיים יש לנו את נתניה. אנחנו חזקים מנטלית, הפסד כזה או אחר לא פוגע לנו בביטחון, להיפך. נמשיך לקחת נקודות במקומות אחרים, הרבה יותר סימפטיים עבורנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully