וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורן רוט: "מאמינים בי, מקווה להיות הפתעה כמו אוחיון"

10.10.2012 / 12:00

הרכז החדש של מכבי תל אביב מתאקלם: " יודעים מה אני יכול לתרום, לא מסתכלים עליי כמי שצריך להוכיח מה הוא יודע"

צילום ועריכת וידיאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב המריאה אתמול (שלישי) למלאגה שם תפתח את עונת היורוליג החדשה, ללא דווןי סמית' המתאושש מניתוח בברכו. היום תערוך הקבוצה תדריך וידאו לפני האימון המסכם הערב. דיוויד בלאט ביקש משחקניו "לשחק למשך כל הארבעים דקות ושכולם יעזרו בריבאונד", ובקבוצה מקווים לצבור ביטחון עם פתיחה ברגל ימין.

מורן רוט, שיערוך את הופעת הבכורה שלו ביורוליג, נשמע נרגש לקראת המשחק: "זו התחלה חדשה ואני מאוד מקווה שתהיה לנו שנה מוצלחת. מצפה לנו משחק ראשון לא קל בחוץ , אני מתרגש אבל אני מאמין שזה יעבור עד המשחק".

הרכז שהגיע מהפועל חולון וערך אימוני כושר נפרדים עוד לפני פתיחת האימונים של הקבוצה הקיץ הוסיף: "לאט לאט אני לומד, יש הרבה מאוד דרישות ורמה מאוד גבוהה של שחקנים, יש פה המון שחקנים טובים, אני צריך תמיד להיות במיטבי. ש גם תחרות, אני משחק עם השחקנים הכי טובים שיש, עם המאמן הכי טוב שיש במועדון שנותן את כל התנאים להצלחה, אני שמח אולי שהגעתי רק בגיל הזה כי אני מעריך את זה הרבה יותר עכשיו וזה אתגר גדול בשבילי, אני שמח שאני פה ואני מקווה מאוד שאצליח ואעזור לקבוצה בכל מה שצריך בדרך להשגת המטרות שלה".

"להגיע לליגה של הגדולים בגיל 30 - זה כבר בשיא של הקריירה", אמר רוט. "עברתי קריירה ארוכה בליגה הישראלית, זה לא קל, אבל אני תמיד מתמודד עם הביקורת. אני חושב שמסתכלים עליי כעל מישהו בשל, מישהו שכבר הראה משהו ולא מישהו שצריך לבוא ולהוכיח מה הוא יודע. אני מרגיש שהביאו אותי לפה כי מאמינים בי ויודעים מה אני יכול לתרום ואני מאמין שאני גם אראה את זה".

כשנשאל לגבי הפריצה וההתקדמות של יוגב אוחיון השיב: "יוגב הצליח בגדול, הוא עשה עונה גדולה, אני מקווה גם להיות ההפתעה הטובה ומאמין בעצמי. אי אפשר לדעת לאן דברים יתפתחו ולהצליח במכבי זה דבר מאוד גדול. יוגב הרי הוכיח את זה בשנה שעברה, אני מקווה שאני אהיה פה כדי לעזור לקבוצה כמו תמיד בכל מקום שאני נמצא בו. אני מקווה להביא למכבי את הנחישות שלי, את האהבה שלי למשחק ומקווה להצליח מעל לכל".

ומה התרשמותו לגבי הקבוצה המתהווה? "לוקח זמן להתחבר. זו קבוצה חדשה. דווין סמית נפצע לנו עכשיו, מלקולם תומאס רק הגיע, היו לנו גם שחקנים שהגיעו מאוחר כמו יוגב אוחיון, גיא פניני וליאור אליהו, כמו גם ניק קיינר מדלי וגיורגי שרמדיני, אבל אנחנו נתמודד עם המצב. בסופו של דבר ניצחנו את רוב משחקי ההכנה שלנו, ברור שהיורוליג זה עולם אחר ואני מאמין שדיוויד יכין אותנו הכי טוב שאפשר ושננצח שם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully