וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו סימאונה: "לעולם לא אאמן את ריאל מדריד"

מאמן אתלטיקו הציב קווים אדומים והסביר: "אולי אני משוגע, אבל אני חי לפי הלב". באתלטיקו כבר חושבים על מכירת פלקאו

קשה להאמין שיש מאמן בעולם הכדורגל שלא חולם לאמן יום אחד את ריאל מדריד. ובכן, מסתבר שיש כזה והוא אפילו נמצא כבר בעיר. דייגו סימאונה, מאמן אתלטיקו מדריד, הצהיר בראיון שערך בתחנת רדיו במולדתו ארגנטינה: "לעולם לא אאמן את ריאל".

אל צ'ולו, ששיחק באתלטיקו והוביל אותה לדאבל נהדר ב-1996, נטל את משרת האימון של הקולצ'ונרוס בדצמבר האחרון ומאז כבר הספיק לזכות עם הקבוצה בליגה האירופית ובסופר קאפ האירופי. כרגע אתלטיקו מדורגת שנייה בליגה הספרדית, בשוויון נקודות עם המוליכה ברצלונה וסימאונה הבהיר שהוא לא מדבר משנאה: "אני אדם רגשן, מהדור הישן. אולי אני משוגע, אבל אני חי לפי הלב שלי, לפי מה שאני מרגיש לגבי הכדורגל".

לגבי עתידו באתלטיקו, אמר סימאונה: "יש לי חוזה עד סוף העונה. כרגע טוב לי והלוואי ונוכל להמשיך ככה, משחק אחרי משחק, לעשות את מה שתמיד רציתי שיקרה עבור אתלטיקו".

לגבי רדאמל פלקאו, שלא מפסיק למצוא את הרשת ומוביל את רשימת הפיצ'יצ'י עד כה עם תשעה שערים בשבעה משחקים, אמר סימאונה: "הוא שחקן שמרגש אותך, כל מה שהוא עושה זה דברים לא שגרתיים. הוא מחפש את זה, רוצה את זה, הוא מתאמן כדי להיות הטוב ביותר ואני חושב שהוא מבין שהוא נמצא ברגע חשוב עבורו, במועדון שהכי מתאים לו. אני לא חושב על היום שהוא יעזוב. צריך ליהנות ממנו כרגע ומה שיהיה, יהיה".

ובינתיים, בצד השני של העיר, ממשיכים להתרגש מהצמד של כריסטיאנו רונאלדו מול ברצלונה. יחד עם הצמד, CR7 כבש כבר 161 שערים רשמיים במדי ריאל, ב-155 משחקים בלבד. בבירה כבר חולמים על היום בו יעקוף את ראול ככובש הגדול בתולדות המועדון הלבן. לספרדי האגדי יש 323 שערים בריאל, פי שניים מרונאלדו, אבל נדרשו לו 741 משחקים לכך, בעוד שרונאלדו הגיע למספרים שלו ב-155 משחקים בלבד, קצת יותר מחמישית. עוד שלוש-ארבע עונות אמורות להספיק לו לפי התיכנונים בברנבאו.

60 מיליון יורו ופלקאו שלכם?

למרות דיווחים שאתלטיקו מדריד מנסה להחזיק ברדאמל פלקאו, הג'נרל מנג'ר מיגל אנחל חיל מרין הודיע שאם הקבוצה לא תעפיל לצ'מפיונס ליג בתום העונה, היא לא תוכל להרשות לעצמה את התענוג. "אם נקבל 60 מיליון יורו תמורת פלקאו זה יפתור הרבה מהבעיות הכלכליות שלנו", אמר חיל מרין לתחנת רדיו בספרד, אך הבהיר שאת העונה הזו החלוץ יסיים במועדון.

הבעיות הכלכליות של אתלטיקו משקפות את המצב הקשה בספרד, והמועדון חייב כ-441 מיליון דולר לרשות המס במדינה. פלקאו נקשר כמועמד לעבור לצ'לסי או לריאל מדריד כבר בחלון ההעברות הקרוב. החלוץ הקולומביאני חתם באתלטיקו בקיץ 2011, כשקבוצתו הקודמת פורטו קיבלה תמורתו 40 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully