וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שפונגין: "אם ננצח פעמיים, נוכל להיות אופטימיים"

9.10.2012 / 9:48

הנבחרת ממשיכה בהכנותיה ללוקסמבורג, מגן אומוניה אופטימי. עטר קיבל אישור להתאמן וצפוי לשחק, קינן וטיבי יתורגלו יחד

נבחרת ישראל ממשיכה בהכנותיה לקראת צמד המשחקים מול לוקסמבורג, הראשון שבהם ביום שישי הקרוב (20:00). לאחר שערכה אתמול (שני) את אימון הבכורה שלה, שכלל תרגול חלקי של ההרכב ואסיפה עם המאמן אלי גוטמן, הנבחרת תערוך היום אימון כפול ומאוחר יותר מסיבת עיתונאים ראשונה לקראת המשחק.

הבלם דקל קינן תורגל אתמול בהרכב, כשאיתן טיבי מועמד לפתוח לצדו. גם דן מורי תורגל ב-11 בהפוגות, אם כי נראה שהעדיפות היא לבלם מכבי תל אביב שנמצא בכושר מצוין. אביחי ידין מועמד לפתוח לצד ביבראס נאתכו, כשתומר חמד ועדן בן בסט אמורים לפתוח בחוד. בן בסט נחת הבוקר בישראל יחד עם דודו אוואט. החלוץ אלירן עטר קיבל אישור להתאמן עם הנבחרת לאחר שהתברר, כצפוי, שהפגיעה בגב אינה חמורה.

מי שאמור לפתוח בהרכב הוא המגן יובל שפונגין, שיערוך את הופעתו ה-20 במדי הנבחרת. "נבחרת ישראל אינה רשאית להקל ראש בנבחרת לוקסמבורג, כשם שאין היא יכולה להקל ראש בכל נבחרת אחרת. לוקסמבורג השתפרה מאוד ונוכחנו בכך במשחקיה נגד צפון אירלנד ופורטוגל, שהיו משחקים מרשימים", אמר המגן הבוקר לאתר ההתאחדות.

הוא הוסיף: "בעבר, ניצחו נבחרות ישראל השונות את לוקסמבורג בקלות, אך בתקופה האחרונה הצטמצמו הפערים בין הנבחרות 'הגדולות' לאלו המכונות 'קטנות' ואסור לזלזל באף נבחרת שהיא מפני שכולן מציבות קשיים גם בפני הנבחרות הנחשבות לגדולות".

"ברור לנו שאנחנו נמצאים בבית לא קל", המשיך שפונגין. "כרגע הדברים אינם תלויים רק בנו ואנו חייבים להיות מרוכזים ולהתאמץ על המגרש. חשוב שנחזור ממשחק החוץ בלוקסמבורג עם שלוש הנקודות ונתחיל להתכונן למשחק הנוסף נגדם ביום שלישי".

על התבוסה הצורמת לרוסיה אמר: "לקח לי שלושה ימים להתאושש מההפסד הכואב הזה. במצבים כאלה, לאחר הפסד, עם כל הכאב עלינו לנהוג במקצוענות ומוטלת עלינו החובה להתארגן מחדש. פירושו של דבר הוא היערכות הן בתחום הפיזי והן בתחום המנטאלי לקראת המשחקים הבאים. אנו חייבים להמשיך לשאוף קדימה".

על הסיכוי של הנבחרת להיאבק על המקום השני בבית, ענה: "הנחת העבודה מבחינת נבחרת ישראל ברורה – אנחנו חייבים לנצח את לוקסמבורג גם במשחק החוץ וגם במשחק הבית ברמת גן. אם נגיע לאחר שני המשחקים לשבע נקודות, פני הדברים יהיו שונים ונוכל להרשות לעצמנו להיות אופטימיים יותר. באותה עת כבר נדע איזו תוצאה יניב המפגש בין רוסיה לפורטוגל, שתי מובילות הטבלה, ואת התוצאות של יתר המשחקים בבית, אשר אנו מקווים כי הן יצרו תמונה אופטימית יותר מבחינתה של נבחרת ישראל".

כזכור, עוד לפני האימון אתמול ערך המאמן אלי גוטמן אסיפה עם השחקנים. "אני דורש מכם להראות מחויבות כלפי הנבחרת ומאחל לנו בהצלחה", אמר המאמן. "לא סתם אתם יושבים פה, בחרתי בכל אחד מכם באופן אישי. רק בלי אגו נוכל לנצח וזה לא משנה איפה כל אחד משחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully