וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פארדיו: "ואן פרסי הסתכל על קבאיי ופשוט נתן לו מרפק"

חלוץ מנצ'סטר יונייטד צפוי לעמוד לדין על התקרית עם קשר ניוקאסל. הרצף המדהים של בראד פרידל נעצר על 310 משחקים

ספורט 2

חלוץ מנצ'סטר יונייטד, רובין ואן פרסי, צפוי לעמוד בפני ועדת משמעת בהתאחדות האנגלית לאחר שנצפה (ראשון) שולח מרפק אתמול בפניו של יוהאן קבאיי מניוקאסל, בניצחון השדים האדומים 0:3. "הוא הסתכל על יוהאן ופשוט נתן לו מרפק", התלונן מאמן המגפייז אלן פארדיו. "באופן כנה, צריך להסתכל על זה. יש ביניהם היסטוריה. ראיתי את ההילוך החוזר וממש רואים שהוא הכניס לו מרפק".

בלי קשר, פארדיו הודה שאת תוצאת המשחק האירוע לא שינה: "לא אקח כלום ממה שמגיע ליונייטד. הניצחון הגיע להם. הם בא ושיחקו ממש ממש טוב". ואן פרסי מחכה עכשיו לדוח השיפוט של הווארד ווב, שניהל את המשחק. ההולנדי עשוי לספוג השעיה של שלושה משחקים אם יימצא אשם באלימות.

התקרית לא הסיחה את דעתו של מנג'ר יונייטד אלכס פרגוסון מהיכולת של שחקניו, אותה הגדיר כטובה ביותר העונה.

פרידל יתחיל לספור מחדש

כל דבר צריך להיגמר מתישהו. גם הרצף המדהים של שוער טוטנהאם בראד פרידל, שפתח בשער קבוצת פרמיירליג במשך 310 משחקים רצופים, הגיע לקצו אתמול. מנג'ר טוטנהאם אנדרה וילאש בואש החליט שהצרפתי הוגו לוריס יעמוד בין קורות התרנגולים במשחק מול אסטון וילה אתמול (ראשון).

הרצף של פרידל החל ב-2004, עוד כששיחק בבלקבורן, והלך וגדל עם ליברפול, אסטון וילה וטוטנהאם. האמריקאי הציג יכולת מצויינת גם העונה, והקשה על המאמן הפורטוגלי של טוטנהאם לתת ללוריס את הופעת הבכורה בהרכב במשחק ליגה. לא הגיע דיווח על פציעה של פרידל או כל אינדיקציה אחרת שמראה שההחלטה של וילאש בואש לא באה מסיבה מקצועית.

וילאש בואש ספג באחרונה ביקורת רבה ממאמן נבחרת צרפת דידייה דשאן, על שסירב לתת ללוריס לשחק עד כה. העובדה שפרידל הועדף בשער עד למשחק האחרון משכה אש גם משוער העבר הצרפתי פביאן בארטז. האמריקאי הגיב בטוויטר אז, וקרא לבארטז "שחצן חסר כבוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully