וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס פרגוסון: "זה היה המשחק הכי טוב שלנו העונה"

מנג'ר יונייטד חגג את ה-0:3 המצוין על ניוקאסל: "היינו בשיאנו". ווין רוני: "תוצאה נהדרת באחד המשחקים הקשים של העונה"

ספורט 2

מנצ'סטר יונייטד עלתה הערב (ראשון) למקום השני בפרמיירליג, לאחר שהביסה את ניוקאסל 0:3 הודות לשערים של ג'וני אוואנס, פטריס אברה וטום קלברלי. "אני חושב שזה המשחק הכי טוב שלנו העונה", אמר אלכס פרגוסון. "המחצית השניה שלנו מול טוטנהאם היתה מצוינת, אבל היום בכל המשחק היינו טובים יותר, שלנו, היינו בשיאנו, כל הדברים שאתה רוצה לראות ושמביאים לקבוצה ניצחון".

"זה תוצאה מצוינת", הוסיף סר אלכס, שלפני שמונה חודשים בלבד הובס לניוקאסל 3:0 בסנט ג'יימס'ס פארק. "לבוא לכאן ולנצח 0:3 נגד קבוצה מאוד חזקה ואגרסיבית זה מצוין". על ווין רוני, ששב להרכב והציג יכולת טובה בקישור, אמר המנג'ר הוותיק: "הוא חוזר לכושר מרגע לרגע. הוא משקיע המון, וחלק מהדקות שלו היום היו פנטסטיות".

רוני עצמו שיבח בעיקר את ההגנה ואמר בסיום: "זו תוצאה נהדרת, כולם יודעים שזה אחד המשחקים הכי קשים של העונה. הגענו לכאן, שמרנו בצורה אדירה והניצחון הזה הגיע לנו. בששת המשחקים הראשונים לא שמרנו כל כך טוב - לא רק החוליה האחורית אלא כל הקבוצה - והיום היינו פשוט גדולים".

קלברלי, שסיפק את אחד משערי העונה עם ספק הגבהה ספק בעיטה שמצאה את חיבורי הקורות של סטיב הארפר, סיפר: "כיוונתי לפינה הרחוקה. זה ששמרנו על שער נקי במשחק חוץ כזה, זה גדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully