וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "אנחנו לא מוכנים במאה אחוז, יהיה לנו קשה במלאגה"

8.10.2012 / 13:45

מאמן מכבי ת"א חושש מפתיחת היורוליג: "היה טוב אם היינו מתחילים מאוחר יותר". גיא פניני: "מרגיש יותר מחוייבות כקפטן"

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכת וידאו: טל רזניק

שלושה ימים לפני שהיא פותחת את עונת היורוליג החדשה שלה עם משחק חוץ מול מלאגה, מכבי תל אביב ערכה הבוקר (שני) יום ראיונות והצטלמה לפוסטר הקבוצתי, כשמחר הצהובים ימריאו לספרד וימשיכו בהכנות למפגש עם האנדלוסים.

"היה לנו יותר טוב אם היורוליג היה מתחיל במועד הרגיל, אבל אין לנו את הלוקסוס הזה, ומתחילים מתי שצריך", אמר דיוויד בלאט. "אני מרגיש כמו בכל השנים הקודמות, וכמו כל שנה משום מה אנחנו מתחילים בחוץ".

"אנחנו לא מאה אחוז מוכנים למשחק הזה", הודה בלאט. "למרות כל הניסיונות וזה בעקבות העובדה שהרבה שחקנים הצטרפו אלינו במועד מאוחר בגלל הנבחרות, ובגלל שהסגל שלנו לא הושלם עד לפני שלושה ימים. וכמובן שהפציעה של דווין לא צפויה והיא עלתה לנו באחד השחקנים המרכזיים שלנו ואחד היחידים שנשאר מהשנה שעברה. אבל אני מקווה שנוכל להתגבר על זה".

לגבי היריבה הראשונה שלו אמר בלאט: "במלאגה עברו עכשיו שנתיים לא קלות, עם תוצאות מתחת למה שהם היו רגילים, גם בליגה וגם ביורוליג, אז הם החליטו לעשות משהו בנדון ולשפר את הסגל באופן משמעותי בהבאת שחקנים טובים ולא זולים, וגם החליפו מאמן והביאו את רפשה שהוא וותיק ומנוסה ומצוין. ובהחלט הם בשנה של לנסות ולשדרג את עצמם ולחזור למה שהם היו ולכן יהיה לנו בהחלט קשה".

גיא פניני הוסיף: "זה מתחיל מהר מהצפוי, יש התרגשות כמו כל שנה, ובטח השנה כשיש קבוצה חדשה שיהיה מעניין לראות. עשינו הכנה טובה, התחברנו, לא במאה אחוז כי יש הרבה שחקנים חדשים שייקח להם זמן להיכנס לשיטה ולמערכת, אבל בזמן שהיה לנו אני חושב שעשינו את המקסימום ואני בטוח שנגיע לשם עם עוד כמה אימונים במצב יותר טוב".

על מעמדו החדש כקפטן אמר פניני: "אולי יש הרגשה של יותר מחוייבות, וחובת ההוכחה עליי יותר גדולה, אבל בסך הכל נשארתי אותו גיא ואני אביא את אותם דברים שהבאתי עד עכשיו. אני מקווה שזה יעזור לקבוצה לנצח".

גיורגי שרמדיני, שיערוך הופעת בכורה אירופית במדי הצהובים, אמר: "אני מתרגש, זה המשחק הראשון שלי ביורוליג עם מכבי, אבל אנחנו מוכנים לשחק נגד מלאגה ולעשות את העבודה שלנו. ננסה לעשות את המיטב שלנו". על הסגל שנבנה בקבוצה אמר שרמדיני: "אנחנו קבוצה מהירה, עם רכז מהיר וכולם יכולים לרוץ".

שחקני מכבי תל אביב - פוסטר קבוצתי עונת 2012/13. ברני ארדוב
הכל ערוך ומוכן, גם פוסטר שיש. מכבי תל אביב, עונת 2012/13/ברני ארדוב
שחקני מכבי תל אביב בצילום הפוסטר הקבוצתי 2012/13. ברני ארדוב
ועוד גרסה קצת יותר מחויכת/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully