וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "דייויד לוגאן מתאים לנו, הוא מראה את זה"

מאמן מכבי תל אביב התייחס ליכולת של הגארד לאחר הזכייה בגביע ווינר. עופר ברקוביץ': "ראינו שיכולה להיות קבוצה טובה"

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: מיכאל ברגמן

מכבי תל אביב זכתה הערב (שבת) בגביע ווינר זו הפעם השלישית ברציפות, לאחר שגברה 65:75 על מכבי אשדוד הסימפטית. חניכיו של דיוויד בלאט הציגו יכולת בינונית, במה שהיווה שחזור של גמר ליגת העל בעונה שעברה, אך דייויד לוגאן התעלה שוב, וכמו בחצי הגמר מול מכבי חיפה, קלע שלשות קריטיות שהובילו את האלופה לניצחון.

דיוויד בלאט אמר בסיום: "זה משמח מאוד לזכות בפעם השלישית בגביע ווינר. בקאחה לבוראל דיוויד לוגאן עשה יכולת טובה. הוא הגיע לפנאתינייקוס ולא מצא את עצמו, אבל הוא חי על הקליעה, ככה זה היה תמיד. הוא היה הקלעי המוביל ביורוליג פעם. יש לו את זה והוא מראה לנו את זה. מה שעוד יותר חשוב זה שהוא מתאים לנו". על ההגנה החדירה של הצהובים, שחטפו לא מעט נקודות כשקיינר מדלי ואליהו היו על הפרקט יחדיו אמר המאמן: "הליגה הישראלית מחייבת התאמות, וקבוצות משחקות נגדנו עם הרכבים נמוכים, אז חייבים לשנות דברים".

מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט. אדריאן הרבשטיין
"אנחנו חייבים לעשות התאמות בליגה הישראלית". בלאט/אדריאן הרבשטיין

דייויד לוגאן, שהצטיין עם 24 נקודות ושש שלשות, אמר לאחר המשחק: "אני שמח מאוד לשחק ברמה הגבוהה ומקווה להמשיך את היכולת שלי. זו ההזדמנות שלנו להוכיח מה אנחנו שווים. על המשחק מול מלאגה אמר הגארד: "יהיה בסדר, אנחנו נעשה את ההתאמות שלנו ונסתדר עם הבחורים הגדולים שלהם. גם לנו יש גבוהים שיכולים לשמור עליהם".

מאמן הקבוצה המפסידה, עופר ברקוביץ', התייחס אף הוא ליכולת המעודדת של קבוצתו: "לא חושב שהעייפות הייתה בעיה. שיחקנו טוב וגילינו קצת נאיביות מלוגאן בהגנה, אבל נלמד מזה. ראינו שיש עם מי לעבוד ושיכולה להיות קבוצה טובה. נעשה עוד כמה ליטושים, וכשתתחיל העונה, אני מקווה לקבל את האינטנסיביות הזו עם טיפה יותר תשוקה, ואני מאמין שיהיה בסדר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מאמן מכבי אשדוד עופר ברקוביץ'. אדריאן הרבשטיין
"ראינו שיכולה להיות לנו קבוצה טובה ושיש עם מי לעבוד". ברקוביץ'/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully