וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוראטי: "סטרמאצ'יוני הוא מאמן גדול כמו מוריניו"

נשיא אינטר הילל את מאמנו, שהרגיע: "כרגע אנחנו צריכים להתעלם מהטבלה". אלגרי: "אולי השופט נמצא בכושר רע כמונו"

הדרבי של מילאנו נצבע אתמול (ראשון) בכחול-שחור, כשאינטר העמיקה את המשבר של מילאן עם 0:1 קטן ומתוק, שהותיר את הרוסונרי במקום ה-11, 12 נקודות מהמוליכות יובנטוס ונאפולי, אותן רואים הנראזורי ממרחק של ארבע נקודות בלבד. וולטר סמואל היה חתום על שער הניצחון כבר בדקה השלישית, והקבוצה של אנדראה סטרמאצ'יוני החזיקה מעמד גם אחרי הרחקתו של יוטו נגאטומו בדקה ה-48.

"היה לי הרבה ביטחון שננצח גם כשהיינו בעשרה שחקנים", אמר נשיא אינטר מאסימו מוראטי בסיום. "זה הזכיר לי את הקרב האפי שלנו נגד ברצלונה בדרך לזכייה בליגת האלופות. בחרתי בסטרמאצ'יוני בגלל היכולות הטקטיות שלו, אבל גם בגלל האינטליגנציה. בעיניי, המסירות שלו לעבודה קשה זהה לזו של מוריניו, וכמו מו, הוא מאמן גדול".

סטרמאצ'יוני עצמו אמר אחרי הניצחון: "אני לא רגיל לראות אגרסיביות ונחישות כזו מהפתיחה אצל השחקנים שלי. הגישה שלנו הייתה נהדרת, וגם במצב קשה בעשרה שחקנים במשך חצי משחק לא איפשרנו למילאן את המסירות הקצרות ליד הרחבה, דחקנו אותם לאגפים ולא הפסקנו לנסות לתקוף במתפרצות".

על המטרות המעודכנות של קבוצתו שבנתה על עונת מעבר הקיץ: "כרגע אנחנו צריכים להתעלם מהטבלה, כי הדבר החשוב ביותר הוא להתקדם מנטלית ומבחינת יכולת". כשנשאל על התלונות של מילאן על השיפוט אמר סטרמאצ'יוני: "לנו הרחיקו שחקן... אפשר להתווכח על השאלה מי נפגעה יותר מהשופט, אבל לא תצליחו לגרום לי להגיד שאינטר זכתה לעדיפות".

במילאן זעמו כאמור על השופט, שפסל שער של ריקרדו מונטוליבו בטענה שאורבי עמנואלסון ביצע עבירה על סמיר הנדנוביץ', והתעלם מחסימה של וולטר סמואל על רוביניו בתוך הרחבה.

"לאור העובדה שאני אף פעם לא מדבר על השופטים, אני חושש לעשות את זה עכשיו", אמר מסמיליאנו אלגרי. "אבל ברור שהוא השפיע על המשחק. למשל בכך שהוא שרק לסיום המחצית 12 שניות לפני הזמן. זה לא אליבי מבחינתנו, ואולי השופט סבל מחוסר מזל, אבל התקריות שפגעו בנו היו ברורות לכולם. אולי השופט נמצא בכושר רע כמונו".

על מיקומה של קבוצתו במקום ה-11 אמר אלגרי: "העונה שלנו לא נגמרה, נהיה חייבים להיאבק בחזרה, להשתמש באותה אינטנסיביות ולשפר כמה דברים. כמובן שזה מוזר לראות את מילאן בחלק התחתון של הטבלה, ולרוע המזל לא השגנו את התוצאה שרצינו הערב למרות שהגענו למספיק מצבים, ושוב ספגנו ממצב נייח".

וולטר סמואל העניק לאינטר 0:1 יקר בדרבי של מילאנו

ניצחונות גם ליובנטוס ולאציו

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully