וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר ניצחה את מילאן 0:1 בדרבי

נגיחה של וולטר סמואל (3) הספיקה לנראזורי, שהסתדרו גם אחרי הרחקתו של נאגטומו (48). הרוסונרי שוב נכנסים ללחץ

מילאן כבר חשבה שהצליחה להתאושש מפתיחת העונה המזעזעת שלה, אך הערב (ראשון) היא שבה למסלול ההפסדים כשנכנעה בסן סירו 1:0 לאינטר בדרבי דלה מדונינה. הרוסונרי נותרים במקום ה-11 בטבלה בלבד, מרחק שתי נקודות מהקו האדום ו-12 מהמקום הראשון, בעוד הנראזורי נותרו במקום הרביעי אך התקרבו מרחק ארבע נקודות מיובנטוס, שממשיכה להוליך בגאון את הסריה א'.

הקבוצה של מסמיליאנו אלגרי הלחוץ לא היתה פחות טובה, אך שגיאה של כריסטיאן אביאטי כבר בדקה השלישית אפשרה לוולטר סמואל להעלות את אינטר ליתרון מוקדם, עליו למעשה שמרה עד השריקה האחרונה. אלגרי, שפתח היום עם בויאן קרקיץ' כחלוץ בודד, ניסה הכל: הוא שלף מהספסל את פאציני ורוביניו והכניסם למערכה לצד אקס ברצלונה, אך אפילו הרחקה מפוקפקת של יוטו נאגטומו בפתיחת המחצית השניה לא אפשרה לרוסונרי למצוא את השוויון המיוחל. במחזור הבא תצא מילאן לאולימפיקו למשחק חוץ קשה מאוד מול לאציו, והפסד נוסף בוודאי יערער פעם נוספת את כסאו הלא-יציב גם כך של אלגרי הלחוץ.

שוער מילאן כריסטיאן אביאטי סופג שער משחקן אינטר וולטר סמואל. AP
איזו יציאה אומללה. אביאטי תופס אוויר, וולטר סמואל מבקיע/AP

מחצית ראשונה

דקה 3 - גול! איזו פתיחה למשחק! כריסטיאן אביאטי יצא לא טוב לכדור חופשי מסובב של אסטן קמביאסו, ואפשר לוולטר סמואל, קשישה, לנגוח מזווית קשה פנימה. 0:1 גדול לאינטר.

דקה 6 - אביאטי המשיך את פתיחת המשחק המזעזעת שלו, הפעם כשמסר כדור שטוח דווקא ליוטו נאגוטומו בתוך הרחבה שלו עצמו. היפאני התמהמה ובזבז הזדמנות ענקית.

דקה 14 - ריקרדו מונטוליבו שלח בעיטה אדירה מ-25 מטר, שקיבלה סיבוב נהדר וחמקה ליד הקורה.

דקה 30 - סוף סוף הזדמנות למילאן: דניאלה בונרה הצטרף היטב להתקפה והוציא כדור רוחב לרחבה, קווין פרינס בואטנג בעט בנגיעה אחת ליד הקורה.

דקה 36 - בואטנג פרץ דרך האמצע ובעט מ-20 מטרים, אך שוב לא היה מספיק מדויק ולא מצא את המסגרת.

דקה 44 - ניסיון יפה של בויאן, שהתנהל ברחבה ובעט כדור אלכסוני. הנדנוביץ' הדף לקרן.

שוער אינטר סמיר הנדנוביץ'. רויטרס
עמד בכל המבחנים שלו. הנדנוביץ'/רויטרס

מחצית שניה

דקה 48 - אינטר נותרת בעשרה שחקנים: נאגטומו נגע בידו וספג כרטיס צהוב שני, בהחלטה מאוד מעוררת מחלוקת.

דקה 57 - אלגרי הולך על כל הקופה: רוביניו נכנס, דה סיליו יוצא.

דקה 64 - מונטוליבו בעט מצוין מ-25 מטרים, הנדנוביץ' הדף ופרינס בואטנג נגח את הריבאונד חלש ולא מדויק בהמשך ההתקפה.

דקה 67 - מילאן לוחצת. עוד בעיטה מצוינת של מונטוליבו נהדפה על ידי הנדנוביץ', בויאן הגיעה ראשון לריבאונד אך החליק ופספס צ'אנס גדול להשוות.

דקה 75 - שיתוף פעולה בין המחליפים רוביניו וג'יאמפאולו פאציני כמעט הוליד את השוויון, אך לאיטלקי חסרו מספר סנטימטרים כדי להגיע לכדור הרוחב המצוין של הברזילאי. הלחץ נמשך.

דקה 82 - מילאן דורשת פנדל, ולא בטוח שהיא טועה: פאציני הכניס כדור מופלא לרוביניו, שספק נתפס בחולצה על ידי סמואל, אך השופט לא שרק והוציא כרטיס צהוב לברזילאי על טענותיו.

הרכב מילאן: כריסטיאן אביאטי, דניאלה בונרה (איגנציו אבאטה, 50), מריו יפס, פיליפ מקסס, מאטיה דה סיליו (רוביניו, 57), נייג'ל דה יונג, ריקרדו מונטוליבו, אורבי עמנואלסון, קווין פרינס בואטנג, סטפן אל שעראווי (ג'ימפאולו פאציני, 71), בויאן קרקיץ'.

הרכב אינטר: סמיר הנדנוביץ', אנדראה ראנוקיה, וולטר סמואל, ז'ואן, חאבייר סאנטי, וולטר גרגאנו, אסטבן קמביאסו, יוטו נגאטומו, פיליפ קוטיניו (פרדי גוארין, 46), אנטוניו קסאנו (אלברו פריירה, 53), דייגו מיליטו (רודריגו פלאסיו, 71).

שחקני אינטר חוגגים עם אנטוניו קסאנו על רקע שחקני מילאן המאוכזבים. Luca Bruno, AP
חגיגה גדולה, בעיקר לקסאנו. הנראזורי צוהלים, מילאן מדוכדכת/AP, Luca Bruno

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully