וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרום עונה: הלייקרס הפסידו בבכורה של סטיב נאש

הרכז תרם 5 נקודות, הווריורס ניצחו 83:110. מיאמי נכנעה 92:79 להוקס, 10 ללברון ללא וויד. בוסטון הביסה את מילאנו

יומיים אחרי ההפסד המפתיע לפנרבחצ'ה/אולקר בטורקיה, השיבה אמש (ראשון) בוסטון חלק מהכבוד האבוד כשהביסה את ארמני מילאנו 75:105 בהמשך משחקי טרום העונה שלה באירופה. רייג'ון רונדו וג'ף גרין הוליכו שישה שחקנים עם ספרות כפולות בשורות המנצחים עם 17 נקודות כל אחד, כשפול פירס הוסיף 14 וג'ייסון טרי, קורטני לי וברנדון באס תרמו 11 נקודות כל אחד.

רונדו עשה ככל העולה על רוחו ברבע הראשון ולמעשה קלע את כל נקודותיו ב-12 הדקות הראשונות, אלא שמילאנו לא ויתרה, ועם מאליק היירסטון, ריצ'רד הנדריקס ואנטוניס פוציס פיגרה 34:31 בלבד. קורטני לי סייע לסלטיקס לברוח ל-35:50 בשלהי הרבע השני, ולחדרי ההלבשה ירדה בוסטון כשהיא מוליכה 42:55. ג'ף גרין ופול פירס דאגו לקטוע כל נסיון קאמבק של האיטלקים ברבע השלישי, ועם העליה לרבע המכריע הוליכו הירוקים 59:81. משם הפער רק צמח וצמח, ורק השריקה לסיום גאלה את מילאנו מייסוריה.

יואניס בורוסיס סיים כקלע המוביל של מילאנו עם 15 נקודות ו-14 ריבאונדים, כאלסדנרו ג'נטילה והיירסטון תרמו 11 נקודות כל אחד. הנדריס הסתפק ב-10, ב-4 מ-11 מהשדה.

תבוסה ללייקרס בבכורה של נאש, מיאמי הפסידה לאטלנטה

ומכאן, למשחקי הכנה על טהרת ה-NBA. הבכורה המסקרנת של הלילה הייתה של סטיב נאש במדי הלייקרס, והרכז הוותיק רשם חמש נקודות ושלושה אסיסטים בהפסד 110:83 לגולדן סטייט, במשחק בו אף אחד משחקני החמישייה של הלייקרס לא שיחק במחצית השנייה. קובי בריאנט, וורלד מטה פיס וג'ורדן היל קלעו 10 נקודות כל אחד למפסידים, שעדיין חסרים את דוויט הווארד המתאושש מהפציעה בגבו. דייויד לי הוליך את הווריורס עם 13 נקודות.

האלופה המכהנת ממיאמי הציגה לראווה את שחקני הרכש ריי אלן ורשארד לואיס, אך נכנעה לאטלנטה 92:79. השוטינג גארד הוותיק שהגיע מבוסטון קלע 10 נקודות, הפורוורד הדועך הוסיף 5, וגם 22 נקודות של כריס בוש לא הספיקו להיט, שחסרו את דווין וויד הפצוע. לברון ג'יימס קיבל 24 דקות והשיב עם 10 נקודות (5 מ-12 מהשדה), 6 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. את ההוקס המתחדשים הוביל ג'וש סמית' עם 21 נקודות, כשהרכש מפילדלפיה לו וויליאמס סיפק ערב טיפוסי מהספסל עם 18 נקודות.

שארלוט גברה על וושינגטון 88:100 במפגש בין שתיים מהקבוצות הגרועות בליגה אשתקד. ג'ראד הנדרסון קלע 19 נקודות למנצחים, שקיבלו גם 18 מביירון מאלנס, 16 מבן גורדון ו-14 מרמון סשנס. הבחירה השניה בדראפט מייקל קיד גילכריסט סיים עם 12. את הוויזארדס הוליכו הבחירה השלישית בדראפט בראדלי ביל ומארטל וובסטר עם 18 נקודות כל אחד, כשננה, ג'ון וול ואמקה אוקפור לא שותפו.

ניו אורלינס גברה על אורלנדו 80:85 במשחק שנערך במקסיקו סיטי. המג'יק, לראשונה ללא דוויט הווארד, נראים כמובן הרבה פחות מאיימים, והערב הקלע המוביל שלהם היה איטוואן מור עם 16 נקודות. גלן דייויס הוסיף 13 וגוסטבו איון הוסיף 12, כשארון אפללו שהגיע בטרייד על סופרמן לא שותף בשל פציעה, וכמוהו גם אל הרינגטון. את ההורנטס הוליך אקס גליל עליון בריאן רוברטס עם 17 נקודות, אוסטין ריברס המסקרן הוסיף 10, ואילו הבחירה הראשונה בדראפט אנתוני דייויס תרם 8 נקודות, 8 ריבאונדים ו-2 חסימות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully