וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממפיס ניצחה את ריאל מדריד, סן אנטוניו את סיינה

הגריזליס נעזרו ב-16 נק' ו-16 ריב' של מארק גאסול וניצחו 93:105. הספרס הביסו 77:106. כספי הצטיין במשחק פנימי

קבוצות ה-NBA ממשיכות להתכונן לעונה הסדירה והלילה (בין שבת לראשון), שתיים נוספות מתוכן ערכו משחקי ראווה מול יריבות אירופאיות. אחרי שבוסטון הופתעה מול פנרבחצ'ה/אולקר ודאלאס גברה בקושי רב על אלבה ברלין, הפעם זה הלך קל יותר לאמריקאים.

סן אנטוניו פירקה את אלופת איטליה הנצחית סיינה, 77:106. הספרס שעטו קדימה מהרגע הראשון, הובילו ב-24 הפרש במחצית ונעזרו בארבעה מחליפים שקלעו בדאבל פיגרס, בראשות הארגנטינאי מאנו ג'ינובילי (11 נקודות), לו כמובן, עבר בליגה האיטלקית במדי בולוניה.

ממפיס, עם מארק גאסול שמזוהה דווקא עם ברצלונה, ניצחה 93:105 את ריאל מדריד. רודי גיי היה בלתי עציר, עם 27 נקודות וגאסול הוסיף משחק מפלצתי של 16 נקודות ו-16 ריבאונדים לגריזליס. רודי פרננדס הוביל את ריאל עם 16 נקודות.

במשחק כל אמריקאי, דנבר ניצחה 104:106 את הקליפרס בסיום דרמטי. דנילו גלינארי קלע אחת מהקו שבע שניות לסיום והעלה את הנאגטיס ליתרון 2, אריק בלדסו השווה שלוש שניות לסיום וטיי לאוסון ניצח את הבאזר עם סל. קנת' פאריד הוביל את דנבר עם 18 נקודות, בלדסו רשם 25 לקליפרס.

במשחק פנימי שנערך בקליבלנד ניצחה הקבוצה הזהובה, בראשות עומרי כספי וסי ג'יי מיילס, 44:54 את הקבוצה האדומה. כספי קלע תשע נקודות, ב-4 מ-5 מהשדה.

NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully