וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נייג'ל דה יונג: "נוכל לנצח את הדרבי במרכז השדה"

באיטליה כבר מתמרקים לקראת הדרבי של מילאנו. קרקיץ': "חייבים את הנקודות". סטרמאצ'יוני: "אין פייבוריטית"

אומנם בספרד ייערך היום (ראשון) הקלאסיקו הגדול בין ברצלונה לריאל מדריד, אבל גם לארץ המגף איטליה יש משחק עצום משלה להציע. מילאן ואינטר, שפתחו את העונה בצורה בינונית מאוד ומנסות להתאושש ולהתקדם במעלה הטבלה, ייפגשו בסן סירו לדו קרב לוהט במיוחד (20:45, ספורט 5+ וספורט 1 HD).

בויאן קרקיץ', ששיחק במספר משחקים גדולים בעברו כמו הקלאסיקו (במדי ברצלונה) והדרבי הרומאי (במדי רומא), כבר לא יכול לחכות להופיע במדי הרוסונרי: "אנחנו חייבים לנצח כדי לשמח את האוהדים וכי אנחנו צריכים את שלוש הנקודות", אמר הספרדי, "אני מאוד שמח שאני חווה את האווירה של המשחק הזה. אשמח לשחק בדרבי של מילאנו. זה אחד הדרבים הגדולים, שבכל אירופה שמים לב אליהם".

עוד רכש של מילאן מהפגרה, נייג'ל דה יונג, שבעצמו שיחק בדרבי של מנצ'סטר במדי סיטי, ניסה להסביר מה הוביל לפתיחת העונה החלשה של מילאן, שצברה עד כה רק שבע נקודות בשישה משחקים: "חוסר הניסיון פוגע בנו. זו קבוצה צעירה, עם הרבה שחקנים שהיו על הספסל בעונה שעברה ועכשיו משחקים בהרכב. אף פעם לא קל לעשות שינויים במועדון בסדר הגודל של מילאן. אנחנו משתפרים ממשחק למשחק".

על עצמו אמר הקשר האחורי הקשוח: "אני ווינר, תמיד רוצה לנצח. זו המנטליות שלי, לא רק דיבורים. אני מדבר הרבה עם חבריי לקבוצה על המגרש, אבל אלו דברים ברורים ופשוטים, כי כדורגל זו שפה אוניברסלית. נוכל לנצח את הדרבי הזה במרכז המגרש, כמו בכל משחק גדול. אם אתה שולט במרכז, אתה משחק טוב יותר מהקבוצה השנייה".

גם בצד השני, של הנראזורי, לא ממש שקט. אינטר אומנם במצב טוב יותר, היא במקום השלישי ערב המחזור עם 12 נקודות, אבל היכולת לא מרשימה ואנדראה סטרמאצ'יוני, המאמן הצעיר, יצטרך להוכיח הערב שהוא יכול להוביל את הקבוצה למשחק גדול: "מילאן פייבוריטית? זו בדיחה", הבהיר המאמן, "קשה לי להאמין שיש פייבוריטית במשחק כזה, במחזור השביעי ואחרי השינויים הגדולים ששתי הקבוצות עשו העונה. אינטר תמיד באה לנצח. צריך להתכונן היטב, בכל הפרטים הקטנים, שתהיה הרמוניה בכל מערכי הקבוצה".

פאציני: "המוטיבציה בשיאה, רוצה לנקום באינטר"

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully