וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאציני: "המוטיבציה בשיאה, רוצה לנקום באינטר"

החלוץ שעבר למילאן מתכונן לדרבי (20:45, 5+). מיליטו: "שריקות בוז רק יעזרו לקסאנו". רומא גברה 0:2 על אטאלנטה

רק לפני כמה שנים, הדרבי של מילאנו היה אחד ממשחקי השיא של הכדורגל העולמי, אך כיום, נדמה שאפילו באיטליה עצמה העניין משחק בין שתי היריבות השנואות הולך ודועך. השתיים ייפגשו מחר (ראשון, 21:45, ספורט 5+), כשנכון לעכשיו, לא נמכרו כל הכרטיסים למשחק בסאן סירו. נכון לאתמול, רק 55,000 אוהדים קנו כרטיסים, מה שעשוי לסמל את מצבן העגום של שתי הקבוצות.

מילאן המארחת מגיעה למשחק לאחר פתיחת העונה איומה, כשהיא ממוקמת במקום ה-11 בלבד ונדמה שמעמדו של המאמן מסימילאנו אלגרי נמצא בשפל המדרגה. אלשנדרה פאטו חזר אחרי פציעה ממושכת, ואף לקח חלק במשחקה של קבוצת הנוער של הרוסונרי, אבל הוא ייעדר מהמשחק.

מי שכן ישחק הוא החלוץ ג'יאמפאולו פאציני, שעבר במהלך הקיץ מאינטר למילאן וכבר רוצה נקמה באקסית: "אני מאוד שמח על כך שבחרתי לשחק במילאן. זה נכון שהמוטיבציה שלי תהיה בשיאה דווקא במשחק הזה. הייתי צריך לחצות את הכביש כדי שאוכל להוציא מעצמי את המיטב. האם אני רוצה לנקום? קצת, כן".

מסימליאנו אלגרי התייחס אף הוא למשמעות המיוחדת של הדרבי: "הדרבי זה משחק שונה מכל משחק אחר. לניצחון במשחק תהיה משמעות גדולה עבורנו. אין אף קבוצה פייבוריטית וגם אם כן, זה יכול להתהפך ברגע".

בצד של אינטר, לעומת זאת, נרשמה לאחרונה יכולת מעודדת. הנראזורי התאוששו מפתיחת עונה חלשה ומדורגים במקום השלישי בליגה, לאחר שבמחזור הקודם רשמו ניצחון ראשון העונה בסאן סירו, 1:2 על פיורנטינה. אנטוניו קסאנו, שבדומה לפאציני גם הוא חצה את הכביש במהלך הקיץ ועבר לאינטר ממילאן, סירב לדבר בגנות האקסית לפני המשחק.

"מילאן שינתה הרבה דברים בקיץ, אבל אני חושב שהמשחק הזה פתוח לגמרי ויכול להסתייים בכל תוצאה", אמר מאמנה הצעיר של אינטר, אנדראה סטרמאצ'יוני. "רק במגרש נראה מי הקבוצה הטובה יותר. השחקנים שלי יותר מנוסים, אבל אלגרי הוא המאמן המנוסה יותר מבין שנינו, כך שזה מאזן את הדברים".

דייגו מיליטו התייחס לקולגה שלו בחוד, אנטוניו קסאנו, ולקבלת הפנים שצפויה לו מאוהדי מילאן: "זו לא תהיה בעיה בשבילו. יש לו יותר מדי נסיון כדי שדברים כאלו ישפיעו עליו. להיפך, זה רק מגביר לו את הרצון. בימים האחרונים הוא היה קסאנו הרגיל, שצוחק ומתבדח כל הזמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully