וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורשע הגבר שהואשם בהערות גזעניות כלפי טל בן חיים

מתיו סמית ירצה 40 שעות עבודות שירות בעקבות הציוץ הגזעני שלו בטוויטר. חדשות טובות לבניון: ריקרדו ואז טה נפצע

ספורט 2

בית המשפט באנגליה גזר על מתיו סמית, גבר בן 33 תושב אנדובר, 40 שעות עבודות שירות לאחר שזה הורשע בהערות גזעניות כלפי הבלם הישראלי טל בן חיים בטוויטר.

כתב האישום בגין הטרדה וביצוע שימוש לא הולם בתקשורת אלקטרונית, הוגש בסוף חודש אוגוסט. כזכור, באותה תקופה הפעילו אוהדי פורטסמות ואנשי המועדון לחצים כבדים על בן חיים להגיע להסכם על התרת חוזהו וזאת על מנת לאפשר את המשך קיומו של המועדון שסובל מקשיים כלכליים ועמד על סף פשיטת רגל. בסופו של דבר וללא קשר להטרדות, חוזהו של הבלם הותר והוא עדיין לא מצא קבוצה חדשה.

ריקרדו ואז טה נפצע וייעדר כשלושה חודשים

ווסטהאם הפסידה אתמול (שבת) 3:1 לארסנל בדרבי הלונדוני, אך מעבר לאובדן שלוש הנקודות, איבדה הקבוצה במשחק מול התותחנים גם את ריקרדו ואז טה, החלוץ הפורטוגלי המצטיין שלה.

החלוץ בן ה-26 נפגע לאחר מפגש חזיתי עם שוער ארסנל, ויטו מאנונה והוחלף בדקה ה-63 ע"י מאט טיילור. היום מתברר שהשחקן ייאלץ להעדר כשלושה חודשים בעקבות המפגש הלא נעים הזה.

"זה נראה כמו פריקה חלקית בכתף. הוא יכול להיות מושבת לתקופה של שמונה עד 12 חודשים". כך אמר המנג'ר סאם אלרדייס, בהתייחס לפציעה החמורה של החלוץ שלו.

בנוסף לחלוץ הפורטוגלי, גם המגן מחוף השנהב גאי דמל והקשר הניו זילנדי, וינסטון ריד נפצעו באותו משחק. המגן עלול להעדר לתקופה של כחודש בעקבות הפציעה בירך. לגבי ריד, הפציעה פחות חמורה והוא צפוי לחזור בקרוב לאימונים".

מי שעשוי לראות דקות משחק בווסטהאם בעקבות הפציעה של ואז טה הוא יוסי בניון. הקשר הישראלי נכלל בסגל בשני משחקיה האחרונים של הקבוצה מול ארסנל ו-ק.פ.ר אך לא קיבל דקות כלל וייתכן שכעת הוא יראה יותר דשא בהמשך.

צ'לסי וסיטי הביסו. מהפך גדול של ארסנל: צפו בתקצירים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully