וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף: "השחקנים הם אלו שעושים את ברצלונה גדולה"

המנהל המקצועי של מכבי, התראיין לקראת הקלאסיקו הגדול בספרד: "כל עוד צ'אבי משחק, לא משנה מי מאמן את ברצלונה"

אחרי שמכבי תל אביב ניצחה ניצחה אמש (שבת) במשחק העונה את מ.ס אשדוד 1:2, ג'ורדי קרויף, המנהל המקצועי החדש של הצהובים יכול להתפנות לקלאסיקו הגדול שבו מארחת קבוצתו לשעבר, ברצלונה, את ריאל מדריד האלופה.

ההולנדי ששיחק בעבר עם שחקנים גדולים כמו רומאריו, חריסטו סטויצ'קוב, דייויד בקהאם ורוי קין, התראיין היום בלעדית לאתר "גול" והתייחס בעיקר להשוואה בין שני הכוכבים הגדולים של שתי הקבוצות - ליאונל מסי וכריסטיאנו רונאלדו: "זה מאוד קשה לבחור מי מבין השניים יותר טוב. אלו שני שחקנים שנמצאים רמה מעל כל היתר. עולם הכדורגל מחכה לראות עוד שחקנים שיפרצו ויגיעו לרמה שלהם, אבל אני מאמין שהשניים האלו ישלטו בכדורגל עוד הרבה שנים".

שחקן נוסף שעימו שיתף קרויף פעולה בברצלונה, הוא פפ גוואריולה, המנג'ר המוצלח שעזב בקיץ את משרת מאמן הקבוצה ובמקומו מונה עוזרו, טיטו וילאנובה. קרויף התייחס גם לחילופי המאמנים ואמר: "אני לא רואה הבדל גדול בין השניים. מאמן חדש שמגיע לא ישנה את צ'אבי שהוא השחקן שמניע את כל המכונה. האינטיליגנציה של השחקנים והיכולת הטכנית שלהם היא זו שעושה את בארסה כל כך גדולה, ללא קשר לזהות המאמן".

ריאל מדריד מגיעה למשחק מול ברצלונה עם הגב אל הקיר, כשהיא בפיגור שמונה נקודות מיריבתה הגדולה, אך קרויף לא ממליץ להספיד את מוריניו: "הוא יודע מה שהוא עושה. יש לו רזומה מצויין והוא הצליח בכל קבוצה אותה הוא אימן. זה טבעי שהלחץ עולה כשלא כשדברים לא הולכים טוב. לא הייתי ממליץ להספיד אותו, מוריניו תמיד מוצא את הדרך להצלחה בסוף".

מחליף הרכבים, משנה שיטות: מה עובר על מוריניו?

ברצלונה מול ריאל מדריד: מי תמצמץ ראשונה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully