וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: "קלינגר עשוי להתפטר לפני שכץ יפטר אותו"

7.10.2012 / 9:06

הבעלים יגיע לארץ, אך מעמד המאמן יציב. גורם: "פרט ל-2-3 שחקנים, אף אחד לא בטוח בהרכב". יום החופש שנקבע, בוטל

one

ניר קלינגר הודיע אמש (שבת) לשחקני הפועל חיפה בתום ההפסד לרמת השרון (2:0) כי היום, שהיה צפוי להיות יום מנוחה, ייערך אימון בכל זאת, ואחרי שהקבוצה צברה שתי נקודות בלבד בששת המחזורים הראשונים, מפלס הלחץ עלה לגבהים חדשים ולראייה, יום החופש שנקבע היום לשחקנים, בוטל.

באסיפה שנערכה הבוקר לפני האימון, גער קלינגר בשחקניו ואמר להם: "תתחילו להראות טיפת אחריות. תתעוררו, ככה זה לא יכול להימשך". שחקן בקבוצה אמר לאחר האימון: "קלינגר כעוס, ובצדק. אם לא נתעורר עכשיו, נגלה בעתיד הקרוב שזה כבר יהיה מאוחר מדי".

השחקנים נראו שפופים במיוחד בסיום, כאשר לכולם ברור כי אם הניצחון הראשון לא יגיע בקרוב, בקבוצה ייערכו זעזועים במעמד שחקנים מסויימים ואולי אף בקרב הצוות המקצועי. עם זאת, בשלב זה לא ניראה שמעמדו של קלינגר בסכנה והבעלים יואב כץ, שיגיע בשבוע הבא לישראל כדי לבחון את מצב המועדון מקרוב, הבהיר ממקום מושבו בארצות הברית כי אין לו שום כוונה בשלב זה לפטר את המאמן.

גם בסיום כאמור נרשמה אכזבה עמוקה כאשר בשיחות בין אנשי המועדון ליואב כץ, הבעלים הבהיר עד כמה הוא מאוכזב מההפסד ודרש מהצוות להגביר את רמת האימונים ולעבוד כמה שיותר קשה. "יואב מאוכזב מאוד וכועס גם מאוד", אמר גורם בקבוצה. "הוא ציפה שמול רמת השרון וקבוצות מהסוג הזה ננצח. המצב בהחלט מלחיץ גם אותו".

במחצית המשחק זעם קלינגר על מספר שחקני התקפה שלטענתו לא ביצעו את הפעולות ההגנתיות אותן הוא דורש מהם. בקרב השחקנים קיימת אכזבה גדולה מפתיחת העונה ובמיוחד מהחלק ההתקפי שמתקשה לממש את הפוטנציאל שלו. בקבוצה מקווים שאחרי פגרת הנבחרת דושאן ברקוביץ' יחזור למגרשים, מה שככל הנראה יעביר את פביאן סטולר לקישור.

גורם בחיפה אמר כי נכון לעכשיו מלבד שניים או שלושה שחקנים, מעמדו של אף שחקן בהרכב לא בטוח. בשלב זה מעמדו של קלינגר כאמור יציב אך נראה שאם שרשרת ההפסדים לא תיפסק ייתכנו זעזועים גם בעמדת המאמן. "אל תתפלאו אם ניר יהיה זה שיתפטר לפני שיואב יפטר אותו", אמר אותו גורם. "נכון לעכשיו ניר מאמין בשחקנים ושאפשר לצאת, והוא נחוש לעשות זאת".

רמת השרון גברה 0:2 על הפועל חיפה

יואב כץ הבטיח בסיום: "בשלב זה לא נבצע זעזועים"

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully