וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: עירוני רמת השרון ניצחה 0:2 את הפועל חיפה

מערכת וואלה! ספורט

6.10.2012 / 19:46

מוסא ובלדוט סידרו לקבוצה של טבק ניצחון יקר, למרות אדום של אוסטווינד. קלינגר במקום האחרון, אוהדי האדומים מחו נגד כץ

one

1 באוקטובר 2011: ניר קלינגר מודיע על התפטרותו מהפועל באר שבע אחרי ניצחון 0:2 על הפועל חיפה, במה שהיו הנקודות הראשונות של הקבוצה מבירת הנגב אחרי שישה מחזורי ליגה. שנה חלפה ואצל קלינגר שום דבר לא השתנה. המאמן נכשל שוב ואחרי שישה מחזורים בעונת 2012/13 יש לו שתי נקודות עם הפועל חיפה והם במקום האחרון המוצדק כל כך מבחינתם. האדומים הפסידו הערב (שבת) 2:0 לעירוני רמת השרון, שהשלימה משחק חמישי ברציפות ללא הפסד והיא כבר עם 11 נקודות. קובי מוסא ואסי בלדוט כבשו את השערים לזכות הקבוצה של בני טבק ומנחם קורצקי.

עמיר נוסבאום שחקן עירוני רמת השרון (ימין) מול עהאד עזאם שחקן הפועל חיפה. קובי אליהו
רמת השרון במומנטום. נוסבאום מול עזאם/קובי אליהו

רמת השרון נמצאת בכושר מצוין. הקבוצה ניצחה את הפועל תל אביב, שמטה שתי נקודות דרמטיות בחוץ מול בני יהודה ולקינוח, ניצחה את מ.ס. אשדוד באמצע השבוע ועלתה לרבע גמר גביע הטוטו, מה שיכניס כסף חשוב לקופת המועדון. משה אבוטבול, שנעדר בתיקו מול הזהובים בשל השעייה, חזר להרכב, בעוד אסי בלדוט פוגש את אחת מהאקסיות שלו, כשהוא במרכז השדה לצד אדריאן פרננדז.

הפועל חיפה לעומת זאת, שוב מסתבכת מהר מאוד והיא רק עם שתי נקודות, כשהמאמן ניר קלינגר מחפש פתרונות דחופים למצב. הגנת האדומים לא מתפקדת, ההתקפה לא פוגעת ואולי התיקו מול האלופה קרית שמונה, שהושג בשבוע שעבר אחרי הרבה יזע ודמעות, יוציא את חיפה לדרך טובה יותר. יובל אבידור וולדימיר גלושצ'ביץ' פתחו בחוד החיפאי.

בדקה השלישית הגיעה המארחת להזדמנות לא רעה כשאוסטווינד בעט מ-23 מטר קרוב לקורה. ההזדמנות הראשונה של חיפה הגיעה בדקה ה-14 כשעזאם פרץ מימין, מסר לאבידור, שהחזיר לו. עזאם נפל ברחבה, אך לא קיבל פנדל. בדקה ה-28 עלתה רמת השרון ליתרון לאחר דאבל פס בין מוסא לבלדוט, שנגמר בבעיטה של הראשון מ-15 מטר כדי לקבוע 0:1.

בדקה ה-54 כבשה רמת השרון את השני אחרי שאסי בלדוט השתלט על כדור שנהדף לא טוב על ידי קאלה אחרי בעיטה של אוסטווינד, ובעט פנימה את ה-0:2 מ-10 מטר. בדקה ה-66 נותרה המארחת ב-10 שחקנים לאחר שאוסטווינד ביצע עבירה גסה על טרטצקי וספג אדום ישיר.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
ולדימיר גלושצ'ביץ' שחקן הפועל חיפה. קובי אליהו
נראים בדרך הבטוחה ללאומית. גלושצ'ביץ'/קובי אליהו

הרכבים

עירוני רמת השרון: גל ניר, קובי מוסא, יניב לביא, סביטי ליפנייה, עמיר נוסבאום, יורדן מילייב, עשהאל בן שבת, ברוך דגו (אפרים טאקה, 65), אסי בלדוט (תום מנשרוב, 81), אדריאן פרננדס (רן יצחק, 87), אור אוסטווינד (הורחק, 66).

הפועל חיפה: קאלה דרשלר, עאהד עזאם (אילן רנקביץ', 64), פביאן סטולר, אושרי רואש, אייל טרטצקי, יוסי דורה (אלי אלבז, 72), גיא צרפתי, גל אראל, רן אבוקרט, יובל אבידור (מהראן לאלה, 46), ולדימיר גלושצ'ביץ'.

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

שחקני עירוני רמת השרון חוגגים. קובי אליהו
מטיילים מול הנמושה של הליגה. שחקני רמת השרון/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully