וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ: "בשלב זה לא נבצע זעזועים"

6.10.2012 / 20:30

הבעלים של הפועל חיפה מנסה להרגיע את המערכת אחרי ההפסד לרמת השרון (2:0). קלינגר: "מאמין שנצא מהמצב הזה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

הפועל חיפה בצרות. הקבוצה של ניר קלינגר נחלה הערב (שבת) את הפסדה הרביעי העונה, הפעם 2:0 בחוץ מול עירוני רמת השרון, והיא נותרה אחת משלוש קבוצות בלבד שעדיין לא השיגו ניצחון העונה בליגת העל.

כבר במחזור הקודם, לאחר התיקו 1:1 מול עירוני קרית שמונה האלופה, ניר קלינגר ספג הרבה קללות מאוהדי קבוצתו והלחץ בכרמל הלך וגבר. ההפסד לאחת מיריבותיה לתחתית, בוודאי לא הוסיף שקט לקבוצה של קלינגר שממשיך לחפש פתרונות יצירתיים כיצד להוציא את הקבוצה מהבוץ אליו היא נקלעה.

למרות המצב הקשה מאוד בתחתית, יואב כץ, הבעלים של הקבוצה ניסה להרגיע את המערכת ובשיחה ממקום מושבו בארה"ב אמר לוואלה! ספורט: "אני מאוד מאוכזב, הייתי בטוח שננצח את המשחק, אבל עם זאת אני לא חושב שבשלב הזה צריך זעזועים. צריך לעבוד קשה יותר כדי שבמחזור הבא הבא נתקן את ההפסד הזה".

המאמן המפסיד, ניר קלינגר, ניסה להסביר מה קורה לקבוצה שלו: "זה מאוד מתסכל להפסיד כך. שיחקנו נכון וטוב, הם בעטו לשער פעמיים והבקיעו שני גולים, זה לא צריך להיות. צריך להמשיך להגיע למצבים ולהבקיע אותם".

המאמן ניסה להמשיך להיות אופטימי לגבי ההמשך: "אנחנו לא משחקים פחות טוב, צריך להיות יותר ממושמעים. להפסיד לקבוצה שאמנם השתדלה אבל כבשה שני שערים משני מצבים, אנחנו בבעיה וצריך להתמודד איתה ולהמשיך הלאה. לא צריך להשוות את המצב למה שהיה בבאר שבע. אני מאמין שנצא מהמצב הזה ויש לנו את הכלים. הליגה עוד ארוכה, נמצא את השיטה הנכונה ואת השחקנים שיכולים לתפקד במצב הזה.
יש לנו סגל מספיק גדול ונצטרך לצאת מזה, אין לנו ברירה".

גיא צרפתי סיכם: "כשלנו בהבקעת שערים בגדול. יצרנו הרבה מצבים מול השער והחמצנו בסיטואציה שאסור לנו להחמיץ. אני מקווה שנתקן את זה במחזור הבא, כי הזמן הולך ואוזל".

הפועל חיפה הפסידה 2:0 לעירוני רמת השרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully