וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסן ונגר: "קאסורלה נתן משחק גדול"

מנג'ר ארסנל התמוגג מההופעה של שחקן הרכש שלו בניצחון על ווסטהאם. די מתאו: "השחקנים שלי הוכיחו שהם גברים"

ספורט 2

שישה משחקים נערכו הערב (שבת) במסגרת המחזור השביעי בפרמיירליג והם לא סיפקו הפתעות גדולות, אלא רק הצגות יפות של הקבוצות הגדולות.

מנצ'סטר סיטי האלופה פתחה את המחזור עם ניצחון קליל (0:3) על סנדרלנד ושברה את המנחוס מול הקבוצה של מרטין אוניל. צ'לסי אלופת אירופה, שמרה על פער של ארבע נקודות מהאלופה אחרי שהביסה בקלות, 1:4 את נוריץ החלשה. גם ארסנל נותרה בשיפולי הצמרת, לאחר ניצחון חוץ בדרבי הלונדוני על ווסטהאם, 1:3 במשחק שבו שחקן הרכש הצרפתי, אוליבייה ג'ירו כבש את שער הבכורה שלו בקבוצתו החדשה.

סנטי קאסורלה שחקן ארסנל. Shaun Botterill, GettyImages
הציג יכולת נהדרת. סאנטי קאסורלה/GettyImages, Shaun Botterill

ארסן ונגר: "היה תענוג לראות את קאסורלה משחק"

הקבוצה של ארסן ונגר, נקלעה לפיגור מוקדם בחוץ מול ווסטהאם, אך הצליחה להפוך את הקערה ולנצח, הרבה בזכות שחקני הרכש שלה - לוקאס פודולסקי, שבישל את הראשון לג'ירו, וגם סאנטי קאסורלה שכבש את השלישי.

"היה תענוג לצפות בו. זה מאוד משמח לראות מה שהוא עשה על המגרש". כך אמר ונגר לאחר המשחק על חלוץ הרכש שהגיע ממלאגה". המנג'ר הצרפתי נשמע די מעודד לקראת ההמשך כשאמר: "היו הרבה סימני שאלה לגבינו אחרי שמכרנו את ואן פרסי. אנחנו צריכים לבנות את האמונה סביב הקבוצה ולשכנע אנשים שיש לנו סיכוי לעשות דברים יפים בליגה. להוציא את המשחק מול צ'לסי, נראינו טוב בכל המשחקים והצגנו כדורגל חיובי. אנחנו יכולים לעשות דברים יפים העונה".

בארסנל יכולים להיות מעודדים גם משער הבכורה של אוליבייה ג'ירו, החלוץ שהגיע ממונפלייה וסוף סוף פורע חלק מהשטרות ששולמו עליו. החלוץ הצרפתי אמר בסיום המשחק: "אני מאוד שמח לכבוש שער ראשון וגם לבשל. אני מקווה לכבוש עוד הרבה שערים. כולם פה דיברו על כך שאני לא מבקיע ואני מקווה שמעכשיו הדיבורים ייפסקו. גם כשלא כבשתי הצגתי יכולת טובה ומעכשיו הביטחון חוזר אליי ואני מקווה שההמשך ייראה הרבה יותר טוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

די מתאו: "השחקנים הוכיחו ממה הם עשויים"

בצ'לסי לא יכלו לבקש פתיחה טובה יותר לפרמיירליג. אלופת אירופה ממשיכה להוליך את הטבלה ושמרה על פער ארבע הנקודות מהאלופה המכהנת, מנצ'סטר סיטי, לאחר עוד ניצחון קליל, 1:4 על נוריץ החלשה.

רוברטו די מתאו, המנג'ר של הכחולים אמר אחרי המשחק: "התוצאה הזו מראה לנו שאנחנו יכולים לכבוש הרבה שערים ולצאת מפיגור מוקדם. השחקנים שלי מקצוענים וזה חשוב מאוד. אנחנו כבר מסתכלים קדימה לקראת ההמשך".

המנג'ר האיטלקי, התייחס גם לאי זימונו המפתיע של חואן מאטה, השחקן המצטיין שלו, לסגל נבחרת ספרד: "אני מאוד מופתע וגם מאוד שמח שהוא נשאר איתי. אני לא מצליח להבין את הסיבה לאי זימונו לנבחרת".

מנג'ר נוריץ', כריס האטון אמר לאחר המשחק: "היינו מאוד שמחים להוביל 0:1 על צ'לסי אבל היינו צריכים להחזיק ביתרון הזה הרבה יותר זמן. השער הראשון שספגנו היה מאוד מאכזב. יכולנו להתמודד איתו טוב בהרבה".

צ'לסי הביסה, ניצחון גם למנצ'סטר סיטי על סנדרלנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully