וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: אוויאן הפתיעה עם 2:3 על מונפלייה

האלופה רשמה הפסד רביעי לאחר שער דרמטי שספגה דקה לסיום. ליל התאוששה עם 0:2 על אז'קסיו, ניצחון לראן בסושו

המחזור השמיני בליגת הצרפתית נמשך היום (שבת), כאשר האלופה מונפלייה אירחה את אוויאן, והופתעה על ידיה עם הפסד 3:2. מי שחזרה לנצח היא ליל, שעשתה זאת עם 0:2 ביתי על אז'קסיו. ניצחונות דרמטיים רשמו העולות באסטיה וריימס, בעוד טולוז חילצה 2:2 ביתי מול ולנסיין וראן חזרה עם 0:1 מסושו. אתמול, סנט אטיין הביסה 0:4 את נאנסי במשחק שפתח את המחזור. כל המשחקים הללו היוו בסך הכל מנת פתיחה לקראת משחק העונה שייערך מחר (21:00) בין פריס סן ז'רמן למארסיי.

מונפלייה - אוויאן 3:2

העונה המדהימה של מונפלייה אשתקד, שזיכתה אותה בסופו של דבר באליפות סנסציונית בליגה הצרפתית, מתרחקת מלהיות ברת השגה בעונה הנוכחית. האלופה אירחה את אוויאן הקטנה ורשמה הפסד 3:2 דרמטי, שמותיר אותה במקום ה-13 בלבד, עם שמונה נקודות בלבד לאחר שמונה משחקים.

סאבר חליפה מאוויאן סיים משחק נהדר עם שלושער, ושער נוסף ודרמטי בדקה ה-89 שהעניק לאורחת ניצחון יקר. חליפה כבש ראשון בדקה ה-30, אך אסטרדה השווה עבור מונפלייה כבר לאחר שש דקות. מונפלייה הפכה את התוצאה ועלתה ל-1:2 לפני המחצית, משער של סולימאן קמארה בדקה ה-42. משחק גמור? ממש לא. חליפה כבש בשנית עם בעיטה חדה לפינה, והשלים שלושער בדקה ה-89 מבישול של אוליבייה סורלאן.

אגב, במהלך המשחק אירע מקרה מעט מוזר. השער שהובקע על ידי קמארה, והעלה את מונפלייה ליתרון 1:2, הובקע מעמדה ברורה של נבדל. שופט המשחק, פיליפ קאלט, זיהה כי השער הובקע מעמדת נבדל, אך לא ביטל את השער, אלא בא בטענות לקוון שלא ראה את שקרה. קאלט אף נשמע אומר לקוון: "לא ראית? היה נבדל של יותר ממטר!".

שחקני ליל חוגגים, מתיו דבושי (משמאל), נולן רו. Michel Spingler, AP
התגעגעו לחגיגות. נולן רו עם מתיו דבושי/AP, Michel Spingler

ליל - אז'קסיו 0:1

אחרי שישה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות, אלופת 2011 השיגה בסך הכל את ניצחונה השני העונה (והראשון מאז מחזור הפתיחה). רודי גרסיה חסר את מרווין מרטאן, ריו מאבובה וסלומון קאלו הפצועים, אבל המחליפים שלהם הספיקו מול אז'קסיו של אדריאן מוטו, ששוב לא כבש. המגן מתיו דבושי, שבהיעדרו של מאבובה ענד את סרט הקפטן, בישל את הראשון לנולן רו שנגח פנימה בדקה ה-42. דבושי היה מעורב גם בשער השני בדקה ה-56, כשהוצאת חוץ שלו יצרה בלגן ברחבת אז'קסיו והרכש הצעיר מלה האבר, ריאן מנדס, חגג את הראשון שלו בליג 1.

משחקים נוספים:

סושו - ראן 1:0
לראן: מבלוט ארדינג (7)

באסטיה - טרואה 2:3
לבאסטיה: רינקון (17, עצמי), אנתוני מודסט (37), טופיליו מאולידה (88). לטרואה: מרקוס דוס סנטוס (26 ו-49 בפנדל). פבריס אנסקלה (52) וטיאגו שאבייר (68) הורחקו מטרואה, מודסט החטיא פנדל (69)

ריימס - ניס 1:3
לריימס: דייגו (16), גאטן קורטה (87 ו-90). לניס: דריו סביטאניץ' (63)

טולוז - ולנסיין 2:2
לטולוז: וויסאם בן ידר (56), אדריאן רגאטאן (90). לוולנסיין: פואד קאדיר (12), קרלוס סאנצ'ס (15)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully