וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן: "כולם מדברים על המשחק, זה הדרבי של צרפת"

השבדי מצפה לקלאסיקו הראשון בצרפת, כשפ.ס.ז' תתארח אצל המוליכה מארסיי (א', 21:00). את השומר שלו הוא עדיין לא מכיר

ארבעה ימים אחרי ההפסד הראשון שלה העונה, קבוצת המיליונרים של פריס סן ז'רמן תעמוד מחר (ראשון, 21:00, אין שידור) בפני המבחן הראשי שלה בליגה הצרפתית, כשתתארח בסטאד ולודרום אצל המוליכה מארסיי. בעוד פ.ס.ז' עדיין בלתי מנוצחת בליגה, מארסיי איבדה בשבוע שעבר את המאזן המושלם שלה עם תבוסה כואבת 4:1 במגרשה של ולנסיין. הפסד נוסף יוביל גם למהפך בפסגה, אך במארסיי זוכרים את הניצחון הגדול 0:3 בקלאסיקו אשתקד וגם את העובדה כי פ.ס.ז' ניצחה בוולודרום בליגה רק פעם אחת מאז 2003.

זלאטן איברהימוביץ', שחקן פאריס סן ז'רמן. Valerio Pennicino, GettyImages
במארסיי לא מפחדים ממנו. זלאטן איברהימוביץ'/GettyImages, Valerio Pennicino

"אנחנו עדיין לא מספיק מוכנים למשחקים כאלה גדולים", גילה קרלו אנצ'לוטי, מאמנה האיטלקי של סן ז'רמן, שיחסר במשחק את ממאדו סאקו המורחק ואת אסקיאל לאבצי הפצוע. זלאטן איברהימוביץ', שכבש עד כה שבעה שערי ליגה, הוסיף: "כולם מדברים על המשחק הזה ואומרים שזה הדרבי של צרפת. יהיה משחק גדול נגד מארסיי". לראשונה זה שלוש שנים יורשו אוהדי פ.ס.ז' להגיע לתמוך בקבוצתם במארסיי, אך מספרם הוגבל ל-400 בלבד שיזכו לליווי משטרתי צמוד, זאת לאור העימותים בין הקהלים בעיר באוקטובר 2009.

אצל המארחים, אלי בופ יחסר רק את ג'ואי בארטון האנגלי שמרצה עדיין עונש הרחקה בליגה, אבל המאמן עם כובע הקסקט בונה על הבלם הקמרוני ניקולא אנקולו שיעצור את זלאטן. השבדי עצמו נשאל על האיש שאמור לשמור עליו ועל פתיחת העונה הנהדרת שלו, אך השיב: "מצטער, אני לא מכיר אותו". שוער מארסיי סטיב מנדאנדה דווקא החמיא לזלאטן ואמר: "הוא שחקן גדול, הכוכב של הליגה. ועדיין, זה רק כדורגל. אין שום סיבה לפחד ממנו".

סטיב מנדאנדה שוער מארסיי. Michel spingler, AP
מארסיי תדע לשמור על הפסגה? סטיב מנדאנדה/AP, Michel spingler

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully