וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע ווינר: מי תניף את התואר הראשון של העונה?

5.10.2012 / 18:20

מכבי תל אביב ומכבי אשדוד ייפגשו בגמר בשבת (20:45, ספורט 5+). תומאס יקבל דקות ראשונות, באשדוד יזכו בתואר היסטורי?

התואר הראשון לעונת 2012/13 יחולק מחר (שבת) כשמכבי תל אביב ומכבי אשדוד יפגשו בגמר גביע ווינר ברוממה (20:45, שידור ישיר בספורט 5+). המשחק, שמהווה שחזור מדויק לגמר הפיינל פור מלפני חמישה חודשים, הגיע לאחר ערב מותח מאוד בחצי הגמר בו הפתיעה אשדוד את הפועל ירושלים, ומכבי תל אביב גברה על מכבי חיפה הודות למהפך בדקות האחרונות של המשחק.

הצהובים של דיוויד בלאט מגיעים למשחק האחרון שלהם לפני המשחק מול מלאגה ביום חמישי שיפתח את עונת היורוליג, ורוצים לצאת לשם עם ביטחון ובכושר טוב. דווין סמית' הפצוע ימשיך להעדר, ואילו מלקולם תומאס עשוי לקבל דקות ראשונות. במכבי מרוצים מאוד מהיכולת שמראה דיוויד לוגן בטורניר הנוכחי, מה שעוזר להם עם חבלי הקליטה שיש לגארדים החדשים האחרים של הקבוצה, ריקי היקמן ומורן רוט.

מנגד, מכבי אשדוד מגיעה למשחק לאחר ההפתעה הגדולה בניצחון על הפועל ירושלים. במועדון מספרים על התרגשות לקראת המעמד, אך יחד עם זאת גם על סיפוק רב מהיכולת שהראו לאורך כל המשחק מול האדומים בחמישי. את עיקר המחמאות במשחק קיבלו הזרים דיימון סימפסון, קני גבריאל וכריס אלן, אך גם גוני יזרעאלי ודרור חג'ג' מקבלים שבחים מהצוות המקצועי. התקווה של אשדוד היא לנסות וליצור לחץ אצל הצהובים לאורך המשחק, ואולי להשיג תואר היסטורי לעיר הנמל.

מנהלת הליגה הזמינה מאות ילדים מאשדוד, תל אביב וחיפה למשחק הגמר מחר ברוממה, וזאת במסגרת הפעילות של ליגת ווינר למען הקהילה. חיילים יקבלו כרטיס חינם למשחק הגמר עם הצגת תעודת חוג בקופות. הקופות ייפתחו בשעה 19:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully