וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלקולם תומאס: "כמו מכבי ת"א, גם אני תמיד רוצה לנצח"

4.10.2012 / 17:30

הסנטר החדש של הצהובים נחת בארץ והבהיר: "אני מבין שיש תחרות בקבוצה עם גבוהים אחרים, אנסה להיכנס מהר לעניינים"

מגד גוזני

מלקולם תומאס, הזר האחרון שחתם במכבי תל אביב ולפחות על פי דיוויד בלאט גם האיש שהשלים את הסגל שלו, נחת היום (חמישי) בישראל. תומאס בן ה-24 (2.06 מטרים) חתם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת, בעקבות שחרורו בגלל פציעה של פופס מנסה בונסו.

הסנטר החדש של מכבי תל אביב סיים בקיץ שעבר את לימודיו במכללת סן דייגו סטייט, ואחרי שלא נבחר בדראפט בילה את העונה שעברה בעיקר בליגת הפיתוח של ה-NBA, עם גיחות קצרות לליגה הטובה בעולם במדי סן אנטוניו ויוסטון.

מלקולם תומאס שחקן מכבי תל אביב. מגד גוזני
יודע שמצפה לו תחרות. מלקולם תומאס/מגד גוזני

"אני שמח להגיע למכבי תל אביב", אמר תומאס בשדה התעופה. "דיברתי עם בלאט לפני הטיסה, אני יודע שיש משחק היום אז לא אספיק לראות את הקבוצה עד מחר. אצטרף ואנסה להיכנס כמה שיותר מהר לעניינים כדי לעזור לקבוצה. אני יודע שמכבי תל אביב רוצה לנצח כל הזמן, אבל גם אני תמיד רציתי לנצח בכל מקום בו שיחקתי".

עוד הוסיף תומאס: "אני מרגיש שגם במכבי ארצה לנצח כמו תמיד ואני מקווה שזה יקרה. שמעתי שיש לקבוצה עוד גבוהים ושיש מלחמה על המקום. זה מקובל ומובן. אני מגיע למקום חדש ואצטרך לתת את הכל".

בתוך כך, מותג השינה סימונס חתם על הסכם חסות עם קבוצת הכדורסל מכבי תל-אביב בהיקף השקעה של 2.5 מיליון שקל. במסגרת הסכם החסות, SIMMONS תפרסם במערכת שילוט הלדים, שמסביב לפרקט בהיכל נוקיה ובמשחקי החוץ, בכל שלבי היורוליג ומשחקי הליגה של מכבי תל-אביב. הצדדים חתמו לחמש שנים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully