וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: מלקולם תומאס חתם לעונה

3.10.2012 / 9:30

הסנטר החדש ינחת בחמישי. בלאט: "ייתן לנו המון אנרגיות". סוכנו מספר: "הוא יודע לאן הוא מגיע. צעיר שרוצה להתפתח"

במקביל למגעים שערכה הנהלת מכבי תל אביב בניסיון לצרף אליה את קרייג סמית', בשורות האלופה הישראלית כבר מצפים לבואו של מלקולם תומאס, שחתם בקבוצה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. תומאס ינחת מחר (חמישי) אחר הצהריים בישראל. "אנחנו שמחים שהצלחנו להחתים שחקן איכותי ועם פוטנציאל אדיר כמו מלקולם תומאס בתאריך מאוחר יחסית", אמר המאמן דיוויד בלאט. "הוא ייתן לנו המון אנרגיה ויתרום בקטגוריות מגוונות משני צידי המגרש. אני מחכה כבר לעבוד איתו ולהכניס אותו מהר למערכת שנקראת מכבי תל אביב ולשיטת המשחק שלנו".

ארון מינץ, סוכנו האמריקאי של השחקן, סיפר לפנות בוקר בשיחה עם וואלה! ספורט ש"הוא מאוד נרגש להגיע לתל אביב". תומאס (24, 2.06 מ') חתם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת.

מינץ הוסיף לגבי המגעים בין שני הצדדים: "שוחחנו עם המאמן בלאט וגם עם הנהלת מכבי. זה היה רצון משותף של כולם. בשיחות כולם הבהירו עד כמה הם רוצים את מלקולם, וגם השחקן הבהיר שהוא מאוד רוצה להגיע.

"חשוב מבחינתו לשחק בישראל במועדון גדול כמו מכבי ולצבור ניסיון ביורוליג. הניסיון ביורוליג אמנם יהיה חדש עבורו, אבל הוא בחור צעיר וכל כך טוב, שרוצה ללמוד מהמאמן. הכוונות שלו הן לשחק הכי חזק וטוב שהוא יכול, וללמוד מהמאמן דיוויד בלאט עד כמה שיכול".

סוכנו של תומאס החמיא לשחקן שלו. "הוא כישרון עצום ומושלם לשיטת המשחק של מכבי", סבור הסוכן. "הוא יודע בדיוק לאן הוא מגיע: למועדון גדול ולמאמן עם ניסיון. זה יתרום להתפתחות המקצועית שלו".

בתוך כך, בצוות המקצועי היה חשש מירידת מתח מסוימת לאחר משחקי האימון בחו"ל, כשבלאט אף אמר לשחקנים כי "מספיק מחצית אחת טובה". למרות זאת, ראשי המועדון שמחו לראות את הקבוצה מנצחת את הפועל אילת 63:86, ובמכבי הביעו שביעות רצון מיכולתו של דייויד לוגאן אתמול כשבצוות המקצועי ביקשו לאחר המשחק להישאר חדים לקראת המשחקים הבאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully