וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון דרוקר: "זה רע מאוד, התפרקנו מהר"

4.10.2012 / 20:13

מאמן הפועל ירושלים נשמע מודאג לאחר ההפסד לאשדוד: "יש עוד הרבה עבודה". ברקוביץ': "מרוצה עוד יותר מהחצי השני"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

רק לפני יומיים היו לא מעט פרצופים מרוצים על הספסל של הפועל ירושלים, לאחר שהקבוצה גברה על הפועל חולון ברבע גמר גביע ווינר. אלא שהערב (חמישי) חזרה הדאגה לאנשי המועדון, לאחר שראו את קבוצתם מפסידה 69:59 בחצי גמר גביע ווינר למכבי אשדוד, במשחק שהיה יכול להסתיים בצורה רעה בהרבה עבור הקבוצה מהבירה. אשדוד, שתפסה את מקומה בגמר גביע ווינר ותמתין למנצחת בין מכבי תל אביב למכבי חיפה במשחק המקביל, ממשיכה להיראות מצויין במשחקי האימון שלה, ונראה שהיא מגיעה מוכנה לפתיחת העונה.

מאמן הפועל ירושלים שרון דרוקר. קובי אליהו
חייבים לקחת את עצמם בידיים, ומהר. דרוקר/קובי אליהו

"אני צריך ללמוד את המשחק, אבל התפרקנו מהר מאוד", אמר מאמן הפועל ירושלים, שרון דרוקר. " זה רע מאוד, נתנו את הכדורים לידיים שלהם. בחצי השני עצרנו אותם בהגנה אבל זה לא הספיק, זה היה פיגור מהר מדי. חוץ מללמוד מזה כדי שזה לא יקרה בליגה, אין הרבה מה לעשות".

על המשחק החלש של ג'ייקוב פולן, שהצטיין ברבע הגמר, אמר המאמן: "הוא בחור צעיר, וכמו שלא יצאתי מגדרי במשחק הראשון, אני לא אצא מגדרי עכשיו. יש לו כישרון, הוא יכול לעשות הרבה דברים אבל הוא צריך עוד ללמוד הרבה". על המשחק הקרוב מול מכבי תל אביב אמר דרוקר: "יש לנו עוד זמן, יש עוד משחק ביום שלישי ואז נתכונן למכבי ולפתיחת הליגה. יש לנו עוד הרבה על מה לעבוד".

מנגד, באשדוד כצפוי היו מרוצים, אך מאמן הקבוצה, עופר ברקוביץ', סירב להתרגש יתר על המידה: "בוא לא נהיה חזירים, היה חצי ראשון מצויין, אבל בחצי השני היה טבעי שירושלים יחזרו. זה שהם לא הצליחו לחזור קרוב יותר, זה תעודת כבוד לקבוצה שלי, וזה מעודד אותי אפילו יותר מהחצי הראשון. עם זאת, זה רק משחק הכנה, נלמד מזה, נתקן ונגיע מוכנים לליגה".

ברקוביץ' הסביר איך הביא את קבוצתו להיראות טוב כל כך בשלב הראשוני של העונה: "זה בזכות עבודה ואימונים. הרכזים שלי הם מנוסים מאוד והם יודעים לכוון את ההתקפה, משה מזרחי נותן לנו הרבה שקט והזרים הצעירים מתחברים לזה וככה זה נראה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מאמן מכבי אשדוד עופר ברקוביץ'. אדריאן הרבשטיין
יכול להיות מרוצה. ברקוביץ'/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully