וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף: "באירופה לא נכנסים לפאניקה מהפסד אחד"

4.10.2012 / 12:00

הג'נרל מנג'ר של מכבי תל אביב דיבר במסע"ת: "הפסדים זה חלק מכדורגל". גונסאלו גרסיה וסטרול התעמתו באימון והופרדו

ברני ארדוב

מכבי תל אביב ערכה הבוקר (חמישי) אימון נוסף לקראת המשחק המסקרן נגד מ.ס אשדוד בשבת בבלומפילד, ואחריו קיימה מסיבת עיתונאים. הקבוצה של אוסקר גרסיה מנסה להתאושש מהפסד הבכורה שלה העונה בבאר שבע, אלא שמולה תתייצב המוליכה הגאה, שעדיין מחזיקה במאזן מושלם אחרי חמישה מחזורים ומקווה לרשום הצהרת כוונות אמיתית עם ניצחון חוץ על המועמדת הברורה לאליפות.

במהלך אחד המשחקונים באימון התרחשה תקרית בין אבי סטרול לגונסאלו גרסיה, כשהבלם משך בחולצתו של הקשר, שמצידו שלח לעברו מרפק בניסיון להשתחרר והשניים החליפו דחיפות, עד שמספר שחקנים הגיעו להפריד ביניהם.

שחקני מכבי תל אביב גונסאלו גרסיה, אבי סטרול מתקוטטים באימון. ברני ארדוב
הלחץ משפיע. סטרול וגרסיה/ברני ארדוב

ג'ורדי קרויף התייחס לתקרית במסיבת העיתונאים ואמר: "זה ממש לא מעניין אותי, ואם כבר אני דווקא אוהב את זה, אני אוהב אימונים קשוחים, כל עוד שחקנים יודעים לסגור את הדברים האלה ברגע שהאימון נגמר. אני לא מכיר קבוצות בהן דברים כאלה לא קורים".

לגבי ההפסד בבאר שבע אמר הג'נרל מנג'ר: " "אני חושב שההפסד שלנו לא היה הכרחי, ספגנו שלושה שערים ממצבים נייחים שזה בדרך כלל נושא של ריכוז, שאפשר לעבוד עליו. במונחים של נקודות וניצחונות אני חושב שאנחנו על המסלול הנכון באופן סביר. מאז ההפסד לא עשיתי שום דבר שלא עשיתי בעשרים השנה האחרונות. בכדורגל לפעמים מנצחים, ולפעמים מפסידים. אי אפשר לבכות על המשחק הקודם כי צריך להתכונן למשחק הבא. באירופה לא נכנסים לפאניקה אחרי הפסד, אולי רק קבוצות שלא מפסידות אף פעם כמו ברצלונה או ריאל".

על הלחץ המוכר במועדון אחרי הפסדים אמר קרויף: "אני לא מבין את הפאניקה אחרי הפסדים, אני רגיל לניצחונות, להפסדים ולתוצאות תיקו. ככה זה עובד בכדורגל, אם אתה נשאר מאחור לאורך זמן אנשים מתחילים לשאול שאלות מיותרות. אני יכול להגיד רק שלהפסיד זה חלק מהמשחק. כל עוד אתה יודע למה הפסדת ושואל את השאלות הנכונות כדי למצוא את הפתרון. אנחנו רק צריכים לשאול את השאלות הנכונות, ובמקרה שלנו זה היה בגלל ספיגות ממצבים נייחים, אבל זו לא ממש העבודה שלי, לפחות לא כלפי חוץ".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ג'ורדי קרויף, המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא מבין את ההמולה. קרויף/ברני ארדוב

על השאיפות של הצהובים העונה אמר קרויף: "אנחנו לא יכולים להגיד שאנחנו מרוצים מהמקום השלישי או משהו כזה, אבל לחץ קיים בכל ליגה. אפשר להתייחס לכך כמירוץ של 10 ק"מ ולחשוב שאנחנו מובילים אחרי קילומטר אחד, שזה לא מבטיח כלום. גם הקבוצות שעכשיו רחוקות מהצמרת יכולות להגיע לפלייאוף ולשנות את המצב. הדרך לא כל כך קצרה, אנשים צריכים להבין שבעונה שעברה פיגרנו בהרבה נקודות אחרי הצמרת, ולוקח הרבה זמן לסגור את הפער, אבל אנחנו ננסה לעשות את זה. מעולם לא ראיתי אלופה מוכתרת באוקטובר".

לסיום ביקש קרויף להבהיר דברים שיוחסו לו לגבי כישלונות העבר של הקבוצה לפני הגעתו: "אני קצת לא שמח עם דברים שיצאו בפעמים הקודמות, שציטטו אותי על כך שהכשלים בעבר צריכים להיחקר, מעולם לא רמזתי או ביקשתי או הערתי על העבר, באתי רק ביולי וזה לא העסק שלי. זה לא פייר פליי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully