וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במנצ'סטר יונייטד כבר מודים: יש בעיה בהגנה

מערכת וואלה ספורט

3.10.2012 / 13:06

יונייטד שוב נקלעה לפיגור (משחק שישי מתןך תשעה), ווין רוני מודאג: "זה כבר מטריד". המזל של פרגוסון: "ואן פרסי פנטסטי"

ספורט 2

מנצ'סטר יונייטד אומנם גברה אתמול (שלישי) 1:2 על קלוז' ושמרה על מאזן מושלם בליגת האלופות, אבל בשורות השדים האדומים כבר מודים בפה מלא: יש בעיה בהגנה. גם אתמול קלוז' הצנועה הצליחה לעלות ליתרון מפתיע מול יונייטד כבר בדקה ה-14 ("זה היה שוק אמיתי", הודה אלכס פרגוסון), והסטטיסטיקה מגלה שמתןך תשעה משחקים העונה - יונייטד נקלעה לפיגור בשישה מהם.

כל שלושת הגולים שיונייטד ספגה מול טוטנהאם בשבת האחרונה היו דרך מרכז ההגנה, וכך היה גם אתמול בשער של קלוז'. הבלם נמניה וידיץ' הצטרף לאחרונה לנעדרים כריס סמולינג ופיל ג'ונס, ויחד עם היכולת הלא משכנעת של פטריס אברה, אין ספק שיש בעיה בחלק האחורי.

"זה בהחלט מטריד אותנו שאנחנו צריכים לחזור מפיגור, בגלל שאנחנו סופגים שערים מוקדמים", הודה ווין רוני, "זה לא טוב, וזה משהו שאנחנו חייבים לעצור, כי אנחנו לא יכולים להרשות ליריבות שלנו לעלות מולנו ליתרון, במיוחד בליגת האלופות, כשגם ככה קשה לנצח שם. אנחנו חייבים לוודא שאנחנו מצליחים לשמור על יציבות".

למזלה של יונייטד, בארבעה מתוך שישה משחקים שבהם היא פיגרה, היא הצליחה להפוך את התוצאה, הרבה בזכות ההשתלבות המרשימה של רובין ואן פרסי, שכבש אמש את שערו השביעי העונה. השער השני שלו, שער הניצחון, היה אחרי בישול נהדר של רוני, בהקפצה מרשימה. "השער השני היה פשוט פנטסטי", הודה פרגוסון, "הייתה מסירה מצוינת של ווין, והייתי בטוח שהכדור היה רחוק מדי מרובין, אבל המהירות שלו והדרך שבה הוא השתלט על הכדור הייתה פנטסטית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully