וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלופות: באטה ניצחה 1:3 את באיירן, 0:2 לברצלונה

סגנית אלופת אירופה הושפלה. הקטאלנים ניצחו בפורטוגל. צ'לסי ניצחה 0:4, 1:2 ליונייטד על קלוז', יובנטוס - שחטאר 1:1

מי היה מאמין? איזו הפתעה ענקית קיבלנו הערב (שלישי) כבר במחזור השני בשלב הבתים של ליגת האלופות כשבאטה בוריסוב, אלופת בלארוס, הצליחה לנצח 1:3 את באיירן מינכן, מוליכת הבונדסליגה וסגנית אלופת אירופה, שהשיגה 18 מ-18 נקודות עד כה בליגה המקומית שלה. אלופת בלארוס מובילה את הבית שלה אחרי שוולנסיה ניצחה 0:2 את ליל במשחק המקביל.

בשאר הבתים לא קיבלנו הפתעות גדולות. ברצלונה הצליחה לנצח 0:2 את בנפיקה בחוץ, מנצ'סטר יונייטד חזרה מפיגור ל-1:2 מול קלוז' הרומנית בזכות צמד של רובין ואן פרסי, יובנטוס סיימה ב-1:1 מאכזב בבית מול שחטאר דונייצק ואלופת אירופה צ'לסי טיילה ל-0:4 מרשים מאוד מול נורשלנד הצנועה, אלופת דנמרק.

קלאודיו מרקיזיו שחקן יובנטוס לפני דריו סרנה שחקן שחטאר דונייצק. AP
הצליחו לחזור מפיגור מפתיע. מרקיזיו/AP

בית ה'

יובנטוס - שחטאר דונייצק 1:1

הגברת הזקנה מרשימה מאוד בליגה עד כה וניצחה בכל משחקיה פרט ל-0:0 בחוץ מול פיורנטינה, אבל בליגת האלופות ליובה עדיין אין ניצחון אחרי שני מחזורים. אם במחזור הראשון זה היה מתקבל על הדת ואפילו יותר מזה לאחר שהקבוצה של אנטוניו קונטה המושעה חזרה מ-2:0 ל-2:2 בסטמפורד ברידג', הפעם זה כבר מאכזב מאוד. אמנם שחטאר דונייצק קבוצה מצוינת, אבל מאלופת איטליה בהחלט מצפים לנצח את מוליכת הטבלה האוקראינית. בטח בבית. למזלה של יובנטוס היה לה את לאונרדו בונוצ'י, דווקא הוא, שהצליח לאזן עם שער נדיר שלו.

דקה 23: גול! התקפה מסודרת של האורחת הסתיימה במסירת רוחב של וויליאן לאלכס טשיירה, שבעט מזווית קשה טיל לחיבורים וקבע 0:1 מפתיע לשחטאר.

דקה 25: גול! קרן של פירלו הגיע לבונוצ'י, שבעט פצצה מ-12 מטר היישר לחיבורים וקבע 1:1.

נורשלנד - צ'לסי 4:0

שלושה ימים אחרי הניצחון 1:2 המרשים בחוץ על ארסנל, הצליחה צ'לסי לרשום ניצחון גם בליגת האלופות עם 0:4 על נורשלנד, אלופת דנמרק. חואן מאטה, שכבש ובישל בניצחון על התותחנים בליגה, כבש הפעם צמד מצוין והוביל את אלופת אירופה להשגת הניצחון הראשון שלה העונה בשלב הבתים אחרי ה-2:2 הביתי מול יובנטוס במחזור הראשון וכעת צ'לסי עם ארבע נקודות אחרי שני מחזורים ובמצב מצוין לקראת המשך המאבקים שלה בשלב הבתים, בעיקר מול יובנטוס ששמטה נקודות ביתיות יקרות.

דקה 4: אוסקר הגביה כדור מצוין מאגף ימין, מוזס נגח משני מטר לקורה.

דקה 33: גול! טורס חטף כדור בחצי המגרש של המארחת ומסר ללמפארד, שהמשיך במסירת עומק מצוינת למאטה, שבעט פנימה. 0:1 לצ'לסי.

דקה 80: גול! כדור חופשי של דויד לואיז מ-25 מטר הלך לקורה ופנימה וקבע 0:2 לצ'לסי.

דקה 82: גול! מאטה ניסה להכניס מסירת עומק, הכדור נבלם על ידי ההגנה אך חזר אל הספרדי שבעט מקרוב פנימה. 0:3 לצ'לסי.

דקה 89: גול! אוסקר פרץ נהדר לרחבה, שלח מסירת רוחב והותיר את ראמירס מול שער ריק וזה קבע 0:4 ענק.

פרנק ריברי שחקן באיירן מינכן מאוכזב. AP
איזו השפלה. ריברי/AP

בית ו'

באטה בוריסוב - באיירן מינכן 1:3

מי היה מאמין? מוליכת הבונדסליגה, שהשיגה עד כה שישה ניצחונות בשישה משחקים בליגה הגרמנית, נראתה רע מאוד וספגה הפסד אומלל 3:1 לבאטה בוריסוב, אלופת בלארוס, שכזכור גברה על עירוני קרית שמונה במוקדמות. באטה בוריסוב עם שש נקודות מפתיעות אחרי שני מחזורים ומוליכה את הבית שלה באופן מפתיע מאוד. מנגד, לבווארים שהגיעו בשנה שעברה לגמר ביתי והפסידו בדו קרב פנדלים לצ'לסי, יש שלוש נקודות בלבד. יופ היינקס בחר להשאיר על הספסל את הלב של הקבוצה שלו בסטיאן שווינשטייגר והכניס אותו רק בשלהי המחצית השנייה, אבל זה כבר היה מאוחר מדי ובסופו של דבר באיירן הושפלה לאחר מתפרצת נוספת.

דקה 13: קרוס חטף כדור בהתקפה מדימיטרי ליחטרוביץ', עבר את השוער אנדריי גורבנוב, אבל מול שער ריק בעט לקורה.

דקה 23: גול! וולודוקו בעט מזווית קשה כדור שלא התלבש לו והגיע לפאבלוב שבעט מ-10 מטר פנימה. 0:1 מפתיע לבאטה.

דקה 78: גול! רודיונוב ביצע דאבל פס מצוין, קיבל את הכדור בחזרה ובעט לחיבורים מ-10 מטר. 0:2 לבאטה בוריסוב.

דקה 90: גול! שאקירי הכניס מסירת עומק מצוינת לריברי, שבעט בקלות פנימה. 1:2 לבאטה.

דקה 90: גול! כל באיירן מינכן הייתה בהתקפה ובאטה ניצלה את זה כדי לצאת למתפרצת קטלנית. מוזולבסקי פרץ, נכנס לרחבה ומסר לברסאן, שנותר לבד מול נוייר ובעט פנימה. 1:3 לבאטה בוריסוב.

ולנסיה - ליל 0:2

אחרי ההפסד הדי צפוי במחזור הפתיחה, הצליחו העטלפים לחזור לעצמם בליגת האלופות עם ניצחון קל ומרשים מאוד על הקבוצה הצרפתית. ולנסיה ניצחה 0:2 בזכות צמד של ג'ונאס המצוין, ששיפר את מאזן הנקודות של ולנסיה לשלוש נקודות אחרי שני מחזורים, בעוד ליל עדיין ללא נקודות.

דקה 38: גול! סולדאדו הכניס מסירת עומק מצוינת לג'ונאס, שבעט פנימה מ-12 מטר. 0:1 לוולנסיה.

דקה 75: גול! פגולי חטף כדור ושלח מסירת עומק לג'ונאס, שניסה להגביה, אבל לשמחתו הכדור עלה למעלה וחדר פנימה. 0:2 לוולנסיה.

דקה 86: כרטיס אדום! דבושי ספג כרטיס צהוב שני אחרי תיקול מאוחר עם גוארדאדו והורחק.

אלכסיס סאנצ'ס שחקן ברצלונה חוגג שער. AP
שער נהדר. סאנצ'ס/AP

בית ז'

בנפיקה - ברצלונה 2:0

אחרי המאבק הקשה, הקאמבק והניצחון 2:3 על סביליה בשבת האחרונה, הפעם סגנית אלופת ספרד עבדה הרבה פחות קשה והצליחה לנצח 0:2 מרשים מאוד בחוץ את בנפיקה בזכות שערים של אלכסיס סאנצ'ס וססק פברגאס, שהשלים כיבוש של שלושה שערים בשלושה ימים. חמישה ימים לפני הקלאסיקו, נראה שבארסה בכושר מצוין ויכולה להגיע למשחק מול ריאל מדריד עם ביטחון גבוה. מה שהעיב מעט על השמחה של ברצלונה הייתה ההרחקה של סרחיו בוסקטס, אבל כשיש שש נקודות בקופה, אפשר להתנחם. למרות זאת, קרה גם אירוע שהעיב עוד יותר על שמחת הניצחון וזו הפציעה של קרלס פויול בידו, וכרגע לא ברור האם הוא יהיה כשיר לקלאסיקו.

דקה 6: גול! אלבה הכניס מסירת עומק למסי, שיישר למרכז והשאיר את סאנצ'ס מול שער ריק. הצ'יליאני דחק בקלות פנימה. 0:1 לברצלונה. מזל טוב, שער מספר 800 לברצלונה באירופה.

דקה 56: גול! מסי הסתדר עם ארבעה שומרים של בנפיקה, הכניס מסירת עומק לפברגאס, שבעט פנימה את ה-0:2 ואת שערו השלישי בשלושה ימים.

דקה 88: כרטיס אדום! בוסקטס גלש לרגליו של מקסי פריירה והורחק.

ספרטק מוסקבה - סלטיק 3:2

26 משחקים ברציפות, לא כולל משחקי מוקדמות, לא הצליחה האימפריה הסקוטית לנצח בחוץ, כשב-20 משחקי ליגת האלופות האחרונים שנערכו מחוץ לסקוטלנד היא הפסידה ב-19 וסיימה אחד בתיקו. הערב, הצליחה הקבוצה של ניל לנון לשבור את המנחוס עם קאמבק מפתיע ו-2:3 על ספרטק מוסקבה. בירם כיאל לא שותף. לסלטיק יש עכשיו ארבע נקודות, לעומת 0 של הקבוצה הרוסית שהפסידה 3:2 בקאמפ נואו לברצלונה במחזור הפתיחה.

סלטיק עלתה ליתרון מפתיע מאוד בדקה ה-12 ולאחר ההתקפה הראשונה שלה. ויקטור וואניימה חטף כדור במרכז השדה, הכניס מסירת עומק למיקאל לוסטיג, ששלח כדור רוחב מצוין לגארי הופר שדחק מ-10 מטר פנימה את ה-0:1. ספרטק הצליחה לאזן בדקה ה-41 כשמסירה ארוכה של קים קלסטרום השבדי מצאה את ארי בתוך הרחבה והברזילאי יישר בנגיעה אחת למרכז, שם המתין עמנואל אמניקה שדחק מקרוב פנימה את ה-1:1 אחרי מהלך מצוין. ספרטק השלימה את המהפך כבר בדקה ה-48 לאחר הדיפה רעה של שוער האורחת פרייזר פורסטר לבעיטה של ארי. הכדור חזר לדמי דה זיוו, שמסר כדור רוחב והותיר את אמניקה מול שער ריק, שדחק פנימה את ה-1:2 והשלים צמד.

בדקה ה-63 נותרה המארחת ב-10 שחקנים אחרי שחואן אינסאורלדה הכשיל מאחור את גארי הופר וספג אדום. בדקה ה-71 הצליחה סלטיק להשוות, כשמהלך קבוצתי מצוין נגמר במסירת רוחב של גארי הופר לצ'רלי מולגרו, שבעט לגופו של סרגיי פסיאקוב, אך ההדיפה שלו פגעה בגרלו של דימיטרי קומבארוב וחדר פנימה. שער עצמי אומלל ו-2:2. סלטיק הצליחה להשלים את המהפך בדקה ה-90 כשאמיליו איסאגירה הגביה מאגף שמאל היישר לראשו של גאורגיוס סמאראס המצוין, שעלה גבוה ונגח לפינה הרחוקה ופנימה את ה-2:3 הדרמטי.

רובין ואן פרסי שחקן מנצ'סטר יונייטד חוגג שער. AP
הצליחו להתאושש. ואן פרסי/AP

בית ח'

קלוז' - מנצ'סטר יונייטד 2:1

אחרי ההפסד המאכזב בבית לטוטנהאם בליגה והפיגור המוקדם מול אלופת רומניה, הצליחו השדים האדומים לחזור לעצמם בזכות צמד של רובין ואן פרסי ולנצח 1:2 ברומניה. לשדים האדומים יש שש נקודות אחרי שני משחקים לא הכי מרשימים, אבל נראה שהם בהחלט הפנימו את המסר מהעונה שעברה, אז הודחו כבר בשלב הבתים אחרי הפסד בחוץ לפ.צ. באזל. אותם מעניין רק הכרטיס לשמינית הגמר, לא שום דבר אחר.

דקה 14: גול! סוגו קיבל כדור מצוין באגף ימין ויישר למרכז, שם המתין קפטאנוס שבעט מצוין לפינה הרחוקה ופנימה. 0:1 מפתיע לקלוז'.

דקה 29: גול! רוני הגביה כדור חופשי אל עבר ואן פרסי, ש"נגח" את זה עם הכתף פנימה. 1:1.

דקה 49: גול! רוני שלח כדור עומק מצוין לוואן פרסי, שבנגיעה אחת רכה ומצוינת בעט לפינה וקבע 1:2 ליונייטד כשהוא משלים צמד.

גלאטסראיי - בראגה 2:0

שתיים מהמאוכזבות של המחזור הראשון נפגשו באיסטנבול כדי לראות מי מביניהן תצליח להשיג נקודות ראשונות. בראגה הפורטוגלית, שהפסידה במחזור הראשון לקלוז' בבית, הייתה זו שעמדה במשימה עם 0:2 בזכות שערים של רובן מיקאל כבר בדקה ה-27 ואלאן בדקה ה-94. בראגה עם שלוש נקודות ונכנסת למאבק מעניין מול קלוז' על מה שמסתמן כקרב על המקום השני בבית.

דקה 27: גול! אבורים בעט מהאגף, נסטור מוסלרה הדף רע והכדור חזר לרובן מיקאל, שבעט פנימה. 0:1 לבראגה.

דקה 90: גול! מתפרצת קטלנית של בראגה נגמרה במסירת רוחב של אדר לאלאן, שבעט נהדר פנימה. 0:2 לבראגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully