וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגרמניה תוקפים: "בושה לבאיירן מינכן"

הבווארים הובכו עם הפסד לבאטה בוריסוב, מתיחות בין היינקס לזאמר, חלב הודה: "זו סנסציה". ביובנטוס הודו: "עלינו מפוחדים"

לילה נהדר סיפקה אמש (שלישי) ליגת האלופות, אבל אין ספק שההפתעה הגדולה ביותר הגיעה מהמשחק בו הצליחה באטה בוריסוב לנצח 1:3 את סגנית אלופת אירופה ומוליכת הליגה הגרמנית באיירן מינכן. מי שנשמע מאוכזב מאוד בסיום היה מאמן הבווארים יופ היינקס, שאמר: "ידעתי לפני המשחק שאנחנו הולכים לשחק נגד קבוצה טובה מאוד. באטה קבוצה מאורגנת מאוד, במיוחד בהגנה והיא הוכיחה את זה שוב היום. בעטנו לקורה ולמשקוף, כך שהיה חסר לנו גם קצת מזל, אבל צריך לנצל מצבים כאלה כדי לנצח במשחקים כאלה".

שוער באיירן מינכן מנואל נוייר אמר: "החמצנו הזדמנות לעלות ליתרון מוקדם ואני חושב שהדברים היו הולכים לנו אחרת אם היינו מצליחים לכבוש. באטה התגוננה מצוין והצליחה להפתיע אותנו עם התקפות מתפרצות. כמובן שזה מאכזב להפסיד 3:1, אבל אי אפשר להתלונן על היעדר מאמץ של השחקנים".

עיתוני גרמניה כבר כינו את המשחק בתור "הבושה הגדולה של באיירן", ודיווחו על משבר בין המאמן היינקס למנהל המקצועי מתיאס זאמר. זאמר ביקר את היכולת של באיירן גם בליגה, והיינקס אמר "אין בינינו הסכמה, הוא היה צריך לשמור את זה בבית ולא ולצאת עם זה החוצה".

מנגד, קשר באטה בוריסוב אלכסנדר חלב היה מרוצה מאוד: "היה משחק קשה מאוד, אבל נלחמנו עד הסוף. זו תוצאה סנסציונית בשבילנו. נחגוג מעט, אבל אנחנו צריכים להמשיך לעבוד קשה. באיירן היא עדיין פייבוריטית לעלות מהבית הזה. אנחנו מתייחסים לכל משחק לגופו".

טוני קרוס שחקן באיירן מינכן מול אלכסנדר חלב שחקן באטה בוריסוב. רויטרס
ערב אדיר. באטה מול באיירן/רויטרס

רוני: "מקווה שננצח גם במשחק הבא"

מנצ'סטר יונייטד גם הצליחה לנצח בחוץ ואפילו לחזור מפיגור ל-1:2 בחוץ מול אלופת רומניה קלוז', בזכות צמד של רובין ואן פרסי. השדים האדומים, ששיחקו הערב בלבן, עם שש נקודות אחרי שני משחקים בשלב הבתים ונראים בדרך הבטוחה לשמינית הגמר בניגוד לכישלון של העונה שעברה.

חלוץ מנצ'סטר יונייטד רובין ואן פרסי, שכאמור כבש צמד, אמר: "אני חושב שאני משתלב מצוין. זה לא רק נוגע לשערים, מפני שאני רוצה לבשל יותר שערים. אני רוצה להשתפר בזה. אני בכושר טוב, אבל אני רוצה להיות אפילו טוב יותר".

ווין רוני, שבישל את שני השערים לוואן פרסי, אמר לאחר המשחק: "אני מרגיש נהדר. היה נהדר לחזור ולשחק 90 דקות שוב ואני מצפה לחזור באופן קבוע עכשיו. אני מקווה שנוכל להשיג שלוש נקודות גם במשחק הבא ולהיות במצב מצוין בבית".

מנג'ר יונייטד אלכס פרגוסון אמר: "חוץ מהשער שספגנו, הגנו טוב מאוד ודויד דה חאה הציל בעיטה מסוכנת מאוד בסיום. אני חייב להיות מאושר מכך שהשגנו שלוש נקודות, מפני שאף פעם לא לנצח בחוץ ויש לקלוז' מאזן טוב מאוד בבית".

ווין רוני שחקן מנצ'סטר יונייטד מאוכזב. AP
מרגיש נהדר. רוני/AP

בונוצ'י: "אסור לנו להרשות לעצמנו להיות מפוחדים"

קבוצה מאכזבת נוספת הערב היתה יובנטוס, שאמנם הצליחה לחזור מפיגור מול שחטאר דונייצק, אך סיימה ב-1:1 בלבד והיא עדיין מחפשת אחר ניצחון ראשון בליגת האלופות העונה. "בהתחשב באיך שהמשחק התפתח, אין ספק שעשינו עבודה טובה עם הדרך בה חזרנו", אמר לאונרדו בונוצ'י, שהיה אמון על השער השוויון המעולה.

"עלינו למגרש קצת מפוחדים מדי ואפשרנו להם לשלוט בקצב, ואנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו את זה", הוסיף שחקן ההגנה הבינלאומי. "יובנטוס תמיד חייבת לשלוט בקצב המשחק, מהדקה הראשונה ועד האחרונה. כשתקפנו אום, שמנו על שחטאר הרבה לחץ". על חגיגת השער האמוציונלית שלו אמר הבלם: "אשתי הביאה את הבן שלנו לאצטדיון בפעם הראשונה, אז השער היה עבורם".

לאונרדו בונוצ'י שחקן יובנטוס. Massimo Pinca, AP
זה בשביל הילד. בונוצ'י/AP, Massimo Pinca

סיסוקו: "הם איבדו את הזאר, שהיה 50 אחוז מהקבוצה"

ולנסיה, שהפסידה במחזור הראשון 2:1 לבאיירן מינכן, הצליחה להשיג נקודות ראשונות עם 0:2 די קל על ליל הצרפתית שנמצאת בתקופה רעה מאוד ועדיין עם אפס נקודות בבית. מגן ולנסיה עלי סיסוקו אמר אחרי המשחק: "שיחקנו טוב מבחינה טקטית ואנחנו מאושרים. אני רגיש לשחק נגד ליל והם איבדו שחקן כמו אדן הזאר, שהיה 50 אחוזים מהקבוצה שלהם. אני מקווה שהם יתאוששו".

רודי גרסיה מאמן ליל אמר: "בליגת האלופות, כשאתה מפסיד בבית, אתה חייב לנצח בחוץ. קבוצות גדולות ידועות ככאלה שיודעות לצאת ממצבים קשים, בואו נראה אם לקבוצה שלי יש את היכולת הזו". קשר הקבוצה פלורן בלמון הוסיף: "זה הפסד קשה, כיוון ששיחקנו טוב במחצית הראשונה. היו לנו מצבים, אך החמצנו ו-ולנסיה הצליחה לנצל את ההזדמנות הראשונה שלה. זו יעילות. יש לנו עוד הרבה עבודה, אנחנו חייבים להמשיך לעבוד קשה ונגד באיירן הכל אפשרי".

ג'ונאס שחקן ולנסיה (ימין) חוגג עם רוברטו סולדאדו. רויטרס
לא בדיוק התקשו. ג'ונאס עם סולדאדו/רויטרס

די מתאו: "השער השני הבטיח לנו את הניצחון"

אלופת אירופה צ'לסי הצליחה לעשות את שלה ובגדול עם 0:4 מרשים מאוד על נורשלנד הדנית. חואן מאטה, שנמצא בכושר נהדר, כבש צמד, כשראמירס ודויד לואיז משלימים את החגיגה מבחינת הקבוצה של רוברטו די מתאו. המנג'ר האיטלקי אמר אחרי המשחק: "ציפינו למשחק קשה וזה מה שקרה. היינו קצת איטיים בהתחלה, אבל עדיין היו לנו הזדמנויות והצלחנו לכבוש שער ראשון וזה מה שחשוב. השער השני היה חשוב מאוד, היינו הרבה יותר טובים וחדים במחצית השנייה ואחרי שכבשנו את השער השני ידענו שאנחנו הולכים לנצח. הכי חשוב שניצחנו ושהצלחנו לשמור על קשת נקייה".

על ההופעה המצוינת של פטר צ'ך, אמר המנג'ר: "צ'ך הציל כדור קריטי במשחק ובמצב של 0:1 לזכותנו וזה תמיד מסוכן מאוד. הם שלחו שחקנים קדימה וככה זה בכדורגל. חיפשנו את השער השני כדי לסגור את המשחק, הם היו בפיגור וניסו לשלוח הרבה שחקנים למעלה. כמו שאמרתי בעבר, יש לנו בית קשה מאוד. שחטאר דונייצק היא קבוצה מצוינת ואני מאמין שיהיה קרב קשה מולה ומול יובנטוס".

רוברטו די מתאו מנג'ר צ'לסי. Shaun Botterill, GettyImages
"ציפינו למשחק קשה". די מתאו/GettyImages, Shaun Botterill

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully