וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגן יבזורי: "גם בעונת האליפות פתחנו בגמגום"

2.10.2012 / 20:47

שחקן גלבוע/גליל לא התרגש גם אחרי ההפסד לאשדוד. גרינברג על הניצחון של חיפה: "הצגנו את ההגנה הכי טובה שלנו עד כה"

קובי אליהו

שבועיים לפני שליגת העל יוצאת לדרך עם הקלאסיקו בין מכבי תל אביב והפועל ירושלים, נפתח הערב (שלישי) גביע ווינר המסורתי עם שלב רבע הגמר. העולה הראשונה לחצי הגמר היתה מכבי חיפה, שגברה על מכבי ראשון לציון 57:71 בזכות מחצית שניה טובה. מכבי אשדוד הסתדרה עם גלבוע/גליל וגברה עליה 66:71. בהמשך הערב יקבלו חובבי הכדורסל הישראלי הזדמנות לצפות גם בהפועל ירושלים, הפועל חולון, מכבי תל אביב, הפועל אילת ואחרות.

קוז'יקרו: "מקווה שלא גמרתי את כל התחמושת הערב"

כאמור, ראשונה לעלות לחצי הגמר היתה מכבי חיפה, שגברה על מכבי ראשון לציון 57:71 בזכות ערב טוב מאוד של דונטה סמית', עידו קוז'יקרו ופט קלאיית'ס. "שיחקנו היום עם הרבה מאמץ. ככה אנחנו צריכים לשחק", התרצה המאמן המנצח בראד גרינברג האמריקאי. "קבוצה צריכה לעשות את הכי טוב בכל התקפה. כמובן שזה לא פשוט בכלל, היום שיחקנו עם הרבה מאמץ וזה טוב. במשחקים הקודמים ספגנו 90 נקודות והיום רק 57, ההגנה שלנו היום הייתה הכי טובה מאז פתיחת האימונים וההכנה. רצינו היום יותר והרגשתי את זה. בהתקפה אנחנו עדיין לא מסודרים וההתקפה שלנו היא עדיין חידה אבל ההשקעה בהגנה מפצה על כך".

עידו קוז'יקרו, שהמשיך את היכולת הטובה שלו מנבחרת ישראל, הוסיף: "אני שמח שהצלחנו לנצח את המשחק. אנחנו עובדים מאוד קשה ויש התקדמות, היא קצת איטית מדי לטעמי אבל ככה זה כשמביאים חבורה של שחקנים חדשים שלא מכירים אחד את השני. באופן אישי אני מרגיש מצוין והיה לי משחק טוב, ואני מקווה שלא גמרתי את כל התחמושת הערב. אני ניזון מהקבוצה שלי ואני מקבל המון כדורים ומשתדל לעשות את המקסימום".

בצד השני, המאמן המפסיד אפי בירנבוים אמר: "זה היה משחק מאוד שונה משאר משחקי ההכנה שלנו. כקבוצת ספורט צריכה לתת את המקסימום ואת זה לא עשינו היום. אנחנו צריכים לקחת את הרוח והדרך של עמית בן דוד, היא זאת שתנחה ותוביל אותנו".

דיימון סימפסון: "לא יודע אם בכל משחק אקח 19 ריבאונדים"

הקבוצה המאכזבת של משחקי ההכנה היא גלבוע/גליל עליון, שהפסידה גם היום - הפעם 71:66 למכבי אשדוד. "הלכנו על תהליך של הצערה וזה יפה. צריך אורך רוח וידענו שיכולים להיות משחקים כאלה", הודה המאמן ליאור ליובין. "אנחנו מחפשים עדיין לעשות התאמות, אני כן חושב שאנחנו משתפרים. חוץ מהאנטר ויבזורי כולם חדשים ויש לזה מחיר".

יבזורי עצמו, מנקודות האור הבודדות של הגלבוע הערב, הוסיף: "את ההתלהבות נוסיף כשנשתלט על כל מה שאנחנו צריכים ללמד וללמוד. זו מערכת חדשה עם הרבה שחקנים חדשים, זה ייקח זמן ואני בטוח שראשי המועדון לקחו את זה בחשבון שהצעירו את הקבוצה. הצד הרע שהפסדנו את כל המשחקים עד עכשיו הטוב שכולם משחקי אימון, אנחנו רואים שיפור ממשחק למשחק ונקווה להגיע מוכנים לליגה. גם את השנה שזכינו באליפות פתחנו בגמגום".

בצד השני, המאמן המנצח עופר ברקוביץ' אמר בסיום: "התלהבות זה חלק חשוב בקבוצת כדורסל. אנחנו בשלבים של גיבוש, בכל פעם מתקדמים עוד קצת. יש כמובן דברים לתקן, היו דברים יותר ופחות טובים. ככל שההתגבשות תגבר כך גם נראה יותר שחקנים בכושר משחק. זה תהליך שכל שנה חוזר על עצמו".

המצטיין במשחק היה דיימון סימפסון, הזר החדש שהעמיד מספרים מרשימים מאוד של 23 נקודות ו-19 ריבאונדים. בסיום אמר: "אנחנו עדיין קבוצה חדשה, כולל אותי, עדיין לומדים ומכירים אחד את השני ואני עדיין לומד איך לעזור לקבוצה. אני לא יודע אם בכל משחק אוכל לקחת 19 ריב' אבל אני בהחלט אנסה לעשות את זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סו

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully