וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "אין לי בעיות עם ראמוס, ולו אין בעיות איתי"

מאמן ריאל התייחס להחלטה של המגן לעלות עם חולצה של אוזיל מול לה קורוניה ועלץ: "יש לי יחסים טובים יותר עם אשתי"

ריאל מדריד שבה למסלול למסלול הניצחונות ובמחזור האחרון אף הביסה 1:5 את דפורטיבו לה קורוניה, אך הרוחות סביב הבלאנקוס מסרבות להירגע. בעיתון "מארקה" דיווחו הבוקר (שלישי) כי המתיחות בין ז'וזה מוריניו לבלם סרחי ראמוס עלתה מדרגה נוספת, כאשר ראמוס הביעה מחאתו כנגד המיוחד בצורה מקורית משהו: לאחר שמסוט אוזיל הוחלף כבר בדקה ה-45 מול דפורטיבו לה קורוניה, כשעורר את חמתו של מוריניו, ראמוס החליט לעלות למחצית השנייה בברנביאו כשהוא לובש את חולצתו של הגרמני מתחת לחולצתו שלו.

הערב, במסיבת העיתונאים לקראת המפגש מול אייאקס בליגת האלופות, התייחס מוריניו למאורע וליחסיו עם ראמוס. "יש לי יחסים טובים יותר עם אשתי, אבל ככה זה עם שאר השחקנים", התלוצץ המיוחד. "לי אין שום בעיות איתו, ואני חושב שאין לו שום בעיות איתי. לגבי החולצה, תצטרכו לשאול אותו. ראמוס הוא מקצוען גדול, זה ברור. אני לא חושב שהסיפור הזה ישפיע עלינו לקראת אייאקס. אנחנו במסלול הנכון". כשנשאל מדוע אוזיל משחק פחות לאחרונה אמר מוריניו בציניות: "משחק פחות או משחק פחות טוב?"

ראמוס מיהר להגיב לפרסומים בחשבון הטוויטר שלו, ולהכחיש את השמועות על יחסיו עם מוריניו: "אני רוצה להבהיר מספר דברים לפני שאנשים יתחילו להתייחס לפרסום השקרי הזה. היחסים שלי עם מוריניו טובים, כנים וברורים לשנינו. אני מכבד את ההחלטות שלו וחושב שהוא המאמן הטוב בעולם. מסוט אוזיל הוא חבר טוב שלי, ואמרתי כבר מזמן שאעשה את המחווה הזאת עבורו ואחשוף את החולצה שלו לאחר השער הראשון שלי העונה. קיוויתי שבמשחק הזה אכבוש את השער המיוחל. זה הכול".

כזכור, התקשורת הספרדית דיווחה כבר לפני מספר ימים על היחסים העכורים בין ראמוס למאמן, לאחר שהבלם סופסל בניצחון 2:3 על מנצ'סטר סיטי בליגת האלופות. אז, ראמוס צוטט כאומר: "מוזר שכבר לאחר ארבעה מחזורים המאמן כל כך קשוח איתנו. האשמים כאן הם כולנו".

עדכון ראשון: 12:15

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully