וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "שונא את חיי החברה שלי, מקללים את בני"

מנג'ר ריאל מדריד חשף את הקשיים היום-יומיים שלו ושל משפחתו: "אנשים הולכים מאחורי גבי ומקללים ילד בן 12"

מאמן ריאל מדריד ז'וזה מוריניו. Paul White, AP
לא באמת מכירים אותו. מוריניו/AP, Paul White

לא קל להיות מאמן ריאל מדריד. כמובן, המשכורת לא רעה, וכל מה שמגיע עם זה אומר שהחיים של מי שתופס את התפקיד צפויים היות נוחים. אבל ישנם דברים שאוהדי הכדורגל לא לוקחים בחשבון. דברים פשוטים יותר. דברים כמו חיי המשפחה של המאמן. "אני שונא את חיי החברה שלי", אמר הערב (שני) מנג'ר ריאל, ז'וז'ה מוריניו. "אני שונא שאני לא יכול להיות אבא נורמלי שהולך עם הילד שלו למשחק כדורגל, ולשבת עם עוד 20 אבות ביציע".

אלא שמן הסתם, זה לא אפשרי. "אנשים מגיעים כדי להצטלם איתי, כדי לקבל חתימות, כדי לקלל אותי. הם הולכים מאחורי הגב שלי ומקללים את הילד בן ה-12 שלי". מוריניו ניסה להסביר את הסיבה לכך, ואמר: "הם חושבים שהם מכירים אותי, אבל הם לא. אנשים מכירים את המנג'ר, במיוחד את המנג'ר בזמן המשחק. ובזמן המשחק, אני לא שם כדי להנות. אני שם כדי לעשות את העבודה שלי, שם כדי לנצח. אני חי את המשחק כאילו הוא היה האחרון בקריירה שלי. אנשים מסתכלים עליי וחושבים שככה אני גם בחיים, אבל זה לא ככה".

המנג'ר נשאל על לאפשרות שהקבוצה לא תצליח לזכות בליגת האלופות בזמן שהוא במועדון. "האם לדעתי זה יהווה כישלון? לא. בנוגע לליגת האלופות, יש שם מרווח מאוד קטן בין הצלחה וכישלון. העולם יתייחס לזה בכישלון כי זכיתי בתארים הללו כל כך הרבה פעמים ואנשים מצפים לכך".

מוריניו גם התייחס לרצונו הפומבי לשוב לכדורגל האנגלי, אך בניגוד לפרסומים, לא כיורשו של אלכס פרגוסון במנצ'סטר יונייטד. "אני מכנה את סר אלכס 'הבוס', בגלל שהוא הבוס של כל המאמנים, ואני מקווה שכשאחזור לכדורגל האנגלי, הוא עדיין יאמן את מנצ'סטר יונייטד", אמר מוריניו, "אני לא חושב יותר מדי על העתיד, במיוחד כשיש לי חוזה לארבע עונות בריאל מדריד. חתמתי על החוזה הזה כי באמת רציתי להישאר פה, ואני לא רוצה קבוצה אחרת".

המנג'ר עדיין נותר מסתורי בנוגע למועד עזיבתו. "אני רק אומר בצורה גלויה שאחרי תקופה ארוכה בריאל מדריד, אינטר, צ'לסי, פורטו, שאחרי הפרויקט הזה, ארצה לשוב לאנגליה בגלל הרבה סיבות. אבל אני לא יודע מתי".

אלכס פרגוסון מנג'ר מנצ'סטר יונייטד עם ז'וזה מוריניו מנג'ר צ'לסי. Laurence Griffiths, GettyImages
בקרוב שוב ייאבקו ראש בראש? פרגוסון ומוריניו/GettyImages, Laurence Griffiths

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully